פרסום

כתבות אחרונות

 

אמובי רוכשת חברה בריטית בסכום מוערך של יותר מ-15 מיליון דולר

רוכשת את RingRing Media, סוכנות פרסום סלולרית, שמספקת למפרסמים שירותי תכנון וקניית שטחי פרסום ■ "רינגרינג היא חברת הפרסום הסלולרי הגדולה ביותר בעולם, לה יותר מ-4 מיליארד פרסומות בחודש"

שירי חביב ולדהורן 13.01.2010

לדעת אישה

עולם הפרסום הישראלי כמעט ולא התפתח בכל הקשור לחשיבה נשית ולשפה נשית

ענת בן-נתן 21.12.2009

כמה הוציאה גינדי על הקמפיין ל"שרונה" - והאם הפרסום עובד?

הוצאות הפרסום של גינדי, אפריקה ויתר חברות הבנייה זינקו השנה ב-50% ל-35 מיליון שקל ■ עם זאת, ענף המגורים נמצא רק במקום ה-35 ברשימת הענפים המפרסמים ■ יפעת בקרת פרסום בסקירה מיוחדת ל"גלובס נדל"ן"

דרור מרמור 15.12.2009

יאהו ומיקרוסופט נגד גוגל: מגיעות להסכם סופי לשת"פ ביניהן

מיקרוסופט ויאהו מקוות כי ההסכם ביניהן ישנה את מאזן הכוחות בשוק החיפוש המקוון ■ החברות מקוות לקבל את אישור הרגולטורים בקרוב להתחיל ביישום כבר בתחילת השנה הבאה

מירה עוואד 05.12.2009

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.19 מיליון שקל

תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל

נתי יעקובי 15.11.2009

yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-542 אלף דולר

בנק הפועלים מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-90 אלף דולר ■ בנק מזרחי-טפחות מפגין נוכחות גם בפרסום אופליין וגם בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 08.11.2009

תרצה גרנות ל"ליידי גלובס": "נתניהו צריך להיות שגריר ישראל באו"ם"

גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"

דיאנה בחור-ניר 05.11.2009

אינטרפבליק הפסידה 35.8 מיליון דולר ב-9 החודשים הראשונים של 2009

מנכ"ל חברת אחזקות הפרסום אינטרפבליק, מייקל רות', הודה כי מצב הכלכלה הגלובלית ממשיך להשפיע על החברה וכי הוא צופה התאוששות הדרגתית

אדוורטייזינג אייג' 02.11.2009

בזק בינלאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-415 אלף דולר

המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר

נתי יעקובי 01.11.2009

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-556 אלף דולר

מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר

נתי יעקובי 25.10.2009

קווין רוברטס: "באומן-בר לא בסדר העדיפויות שלי לקניית אקוויטי ב-2010"

נשיא רשת הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י בראיון בלעדי למגזין "פירמה": "אני חושב שלישראל לא אכפת מההתדמית שלה, כל הפוקוס שלכם הוא על שימור. אם הייתם רוצים לשנות את המותג שלכם - קודם צריך שיהיה לכם אכפת"

לילך סיגן 21.10.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-482 אלף דולר

מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-121 אלף דולר באמצעות grey interactive

נתי יעקובי 18.10.2009

רדיו צפון ורדיו ללא הפסקה: עמלות אדלר-חומסקי יקוצצו ל-15%

לעומת עמלות בשיעור 38% עד כה ■ אייל פאר, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, 99 FM ורדיו צפון הודיע על הקיצוץ לאחר ששמע על דרישה להעביר 30% מתקציבי הפרסום לרדיו האזורי בחברת המדיה של אדלר-חומסקי - לרדיו ירושלים, בבעלות אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2009

בין הזוכים ב"גולדן דראם": באומן ומוטי שרף

התחרות הבינלאומית התקיימה השנה בסלובניה ■ באומן בר ריבנאי זכה במדליית זהב בקטגוריית הרדיו עבור תשדיר רדיו של טפאל, שרף תקשורת זכה בזהב עבור קמפיין יחסי ציבור שניהל עבור רשות המים

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-754,000 דולר

מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-118,000 דולר ■ גם מותגי הסלולר פרטנר וסלקום מככבים בדירוג

נתי יעקובי 29.09.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-433 אלף דולר

ראש השנה הציב השבוע את רשתות השיווק בראש טבלת המותגים המושקעים - 4 מתוך 5 המקומות הראשונים ■ בזק מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-96 אלף דולר

נתי יעקובי 21.09.2009

   252627282930313233343536373839   

   נמצאו 611 כתבות   |   עמוד 32 מתוך 39