פרסום

כתבות אחרונות

 

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-436 אלף דולר

לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות ; מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר

נתי יעקובי 03.05.2009

מפורסם או מפורסתם? מדד הפרזנטורים של G מגלה מי מספק את הסחורה ומי ממש לא

בכל רגע משרד פרסום מחתים סלבריטי על קמפיין, קורא לו "פרזנטור" ומעשיר את חשבון הבנק שלו ; אנחנו מפרגנים - אבל האם השיטה עובדת? מתברר שהציבור מתקשה לזהות את הטאלנט ולקשר אותו עם המותג

נירית צוק 01.05.2009

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2009

סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר

חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר

נתי יעקובי 26.04.2009

המפרסמת הגדולה בחודש מארס: פלאפון עם השקת הרשת החדשה

פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום ; מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2009

ארה"ב: 86% מהמשווקים עושים שימוש פרסומי במדיה חברתית

מסקר חדש עולה כי טוויטר היא המדיה החברתית הפופולרית ביותר ; רק 41% עושים שימוש ב-YouTube למטרות שיווקיות

נועה פרג 22.04.2009

למרות המשבר: יבואניות הרכב בישראל השקיעו ב-2008 כ-200 מיליון שקל בפרסום ושיווק

4 יבואניות הרכב הגדולות כמעט לא צמצמו את תקציבי השיווק ב-2008, אך תקציבי הפרסום בשוק הרכב ממשיכים במגמת הירידה ; ב-2009 מגמת הקיצוץ תימשך, לצד גידול במבצעי מכירות ובפעילויות שיווק ממוקדות

דובי בן גדליהו ואורי רודריגז-גרסיא 21.04.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-483 אלף דולר

חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר

נתי יעקובי 19.04.2009

עקב המיתון: משווקי מוצרי הצריכה והיופי בארה"ב קיצצו בהוצאות הפרסום ברבעון הרביעי

ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק ; קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום

אדוורטייזינג אייג' 13.04.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-454 אלף דולר

אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר ; סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג

נתי יעקובי 12.04.2009

ויקי-קריאייטיב כעתיד הפרסום

תוכן גולשים מסתמן כשלב האבולוציוני הבא בפרסום - הנה כמה מהבעיות שלו

גל אגוזי 06.04.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-706 אלף דולר

אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר ; שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום

נתי יעקבי 05.04.2009

"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time

העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע

שירות גלובס‏ 05.04.2009

כמה הודעות למפרסם

האם פרסום על גב חולצות השחקנים אפקטיבי יותר מפרסום בחזית החולצה? האם ללוגואים הקטנים יש בכלל ערך? ובכדורסל, שם פרסום בעיגולי העונשים יחשוף את המותג ב-90% מזמן השידור

טל וולק 02.04.2009

פלאפון ופרטנר - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט ; פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 29.03.2009

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח

נתי יעקובי 22.03.2009

   252627282930313233343536373839   

   נמצאו 611 כתבות   |   עמוד 35 מתוך 39