פרסום

כתבות אחרונות

 

מגה בול - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-480 אלף דולר

לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 13.09.2009

העיקר שתחשבו על זה

עולם הפרסום הוא הכלי היחיד, כנראה, שמסוגל לעורר דיון ציבורי של ממש

עופר פלדמן 09.09.2009

דוד טמיר - הנסיך של עולם הפרסום

טמיר, שנפטר בסוף השבוע והוא בן 65 בלבד, אהב את עולם הפרסום - ועולם הפרסום החזיר לו אהבה ■ קווים לדמותו של האיש שהגה כמה מפניני הפרסום שלא ישכחו והותיר את חותמו על הענף

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2009

שופרסל - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-467 אלף דולר

דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר

נתי יעקובי 06.09.2009

דוד טמיר, מוותיקי הפרסומאים בארץ, הלך לעולמו בגיל 65

טמיר היה מבעלי משרד הפרסום טמיר-כהן, שנקרא כיום JWT ישראל ■ בשנה האחרונה הוא נאבק במחלה קשה, ובשבועות האחרונים שהה בארה"ב לצורך טיפולים

אורי רודריגז-גרסיא 05.09.2009

הוצאות הפרסום בארה"ב ירדו ב-15.4% במחצית שנת 2009

הפרסום בעיתונים המקומיים ירד ב-13.2% ■ מגזר הרכב נותר המפרסם הגדול ביותר עם הוצאת פרסום של 3.7 מיליארד דולר במחצית הראשונה

הלל קורן 01.09.2009

דוהרים עם העדר לשחיטה

מי הם המשקיעים שהפסידו הרבה, דווקא כי היו זהירים מכולם, ומי הוא רועה "העדר"

עידן אזולאי 27.08.2009

סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-370 אלף דולר

מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-151 אלף דולר

נתי יעקובי 23.08.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-328 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 09.08.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-435 אלף דולר

סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 02.08.2009

הפרסומאי נעם מנלה: "פרסום זה מקצוע אסקימוסי"

מנלה משיק ספר חדש - "הקוד היצירתי", ומדבר על הקשר ההכרחי בין פרסום לפילוסופיה, על הנתק המצער בין חשיבה קריאטיבית לאסטרטגית ועל העובדה המצערת עוד יותר שפרסומאים בגיל 40 "כבר נשלחים לשלג"

אסתי סגל 28.07.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-386 אלף דולר

המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר

נתי יעקובי 26.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-618 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת

נתי יעקובי 19.07.2009

כאוס שיוצר שפה פרסומית מופלאה

האתגרים שלנו, אנשי הפרסום, גדולים בהרבה, אך איתם גדלות גם האפשרויות

מיכל המאירי 12.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר

ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר

נתי יעקובי 12.07.2009

בדיקת "גלובס" לשכר בברנז'ה: כמה מרוויחים בכירים וזוטרים בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, יח"צ ופרסום?

ותק של 3 שנים בטלוויזיה - עד 13,000 שקל ■ עורך מתחיל באינטרנט יסתפק גם ב-6,000 שקל ■ טאלנט בעיתונות עשוי להרוויח עד 40,000 שקל ■ קופירייטר בכיר יסתפק ב-14,000 שקל ■ ואילו עורך ראשי בעיתון ירוויח עד 120,000 שקל ■ לידיעה המלאה

יניב פוהורילס ויעל גאוני 08.07.2009

   252627282930313233343536373839   

   נמצאו 611 כתבות   |   עמוד 33 מתוך 39