פרסום

כתבות אחרונות

 

משתלם לפרסם במונדיאל? תלוי את מי שואלים

בסקר שערכה חברת Echo Research בקרב 1,005 בריטים, נמצא כי רק 57% זיהו את המותג קוקה-קולה עם הגביע העולמי ■ 30% טעו לחשוב שדווקא נייקי היא הספונסרית של הטורניר

מערכת גלובס ספורט 21.06.2010

קמפיין במיליונים? סקר: רק 13% מרוכשי הדירות - מהטלוויזיה

ההוצאה לפרסום נדל"ן זינקה ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ל-34 מיליון שקל, לעומת 13 מיליון שקל אשתקד ■ נתוני חברות אזימוט וזניט מדיה מגלים כיצד מתחלקת עוגת הפרסום ואיזה מדיה היא הכי אפקטיבית

עינת פז-פרנקל 08.06.2010

מיהם משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו?

משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו או עבודות בעלות ערך חברתי עושים זאת מכל הסיבות המצפוניות הנכונות, אך כולם גם מודעים לחופש הקריאטיבי שעבודות מסוג זה מאפשרות ולפרסים שהן עשויות לקטוף

חגית ברונסקי 06.06.2010

פסטיבל קקטוס הזהב 2010 יכלול פאנלים מקצועיים על פרסום ומיתוג

הפאנל הראשון יעסוק בנושא "האם האון-ליין הרג את המותג?", הפאנל השני ייערך תחת הכותרת "תוכן שיווקי או שיווק של תכנים?", והפאנל השלישי יוקדש לנושא "אסטרטגיה מול טקטיקה - שיחת מנכ"לים"

שירות גלובס 24.05.2010

אלן רוזנשיין, מנכ"ל ויו"ר BBDO לשעבר, ירצה בפסטיבל קקטוס הזהב

רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן

חגית ברונסקי 23.05.2010

החמצה שיווקית

קולנוע הוא גן עדן למפרסמים - אנשי המקצוע פשוט מחמיצים את הפוטנציאל שלו

ארז ברגבאום 22.05.2010

מזרחי-טפחות - הבנק היחיד שהגדיל את הוצאות הפרסום ב-2009

בהוצאות הפרסום והשיווק של הבנקים וחברות האשראי נרשמה ב-2009 ירידה של 15%, המשקפת גם הורדת מחירים במדיה ■ ההוצאה המצרפית בתחום עמדה ב-2009 על 760 מיליון שקל, לעומת 896 מיליון ב-2008

עירן פאר 21.04.2010

מיזם ישראלי חדש יאפשר למדוד את אפקטיביות הפרסום

תאפשר לפרסם בכל מודעה מספר טלפון שונה, ובכך לקבל אינדיקציה מדויקת לגבי כמות השיחות שמתקבלת מכל פרסום בנפרד

שירות גלובס‏ 15.04.2010

בוב גארפילד, מבקר הפרסומות של "Ad Age", נפרד מהטור שלו

אחרי 25 שנה, גארפילד מסכם את ההצלחות והכישלונות שלו בניתוח שוק הפרסום האמריקני, בוחר את הקמפיינים האהובים והשנואים עליו ונפרד לשלום מהטור "AdReview" - לא לפני שהוא אומר את המילה האחרונה

אדוורטייזינג אייג' 13.04.2010

ג. יפית: לא אפרסם מזון לא כשר, אלכוהול, סיגריות, סקס והימורים

ג. יפית פגשה את חגית ברונסקי לבילוי נשי בכיכר המדינה, שם הראשונה קונה והשנייה מקסימום חונה ■ על הציניות כלפיה בענף ועל הדרך שבה תרחיב את המותג העצמי שלה

חגית ברונסקי 31.03.2010

עתיד המותג טמון גם בעברו

חדש ב"פירמה": מעבר ארז - סיפורי תוכן שיווקי ■ והפעם: דוגמאות צרפתיות לרעיון המותגים

ארז ברגבאום 28.03.2010

טייגר וודס חוזר לגולף? המפרסמים חוזרים לשלם

בעקבות החלטתו של וודס לחזור להתחרות בחודש הבא בטורניר המאסטרס בג'ורג'יה, שווי החשיפה של ספוט בן 30 שניות יעלה מ-350 אלף ל-500 אלף דולר ■ הערכות: הרייטינג יעלה ב-60%

מערכת גלובס ספורט 18.03.2010

מוקשי אצבע בפייסבוק

כולם רוצים להיות בפייסבוק, אבל טועים בדרך ■ כללי אצבע לשחקנים ירוקים בדשא החברתי

אדם שוב 14.03.2010

אתה צייד או איכר?

הפרסומאי הוא צייד אתלט הרודף אחר ממותות, אנשי המדיה החברתית הם רק חקלאים אפורים

אליאב אללוף 11.03.2010

המינהלת ניסתה להעביר את זכויות הפרסום לפיינל-פור ללא מכרז

חתמה עם חברת "כיוון אחר" הסכם לעונה אחת בסך 430 אלף שקל מבלי לערוך מכרז, אבל נאלצה לבטלו אחרי שקיבלה איומים לצו מניעה מצד גוף מתחרה ■ התוצאה הסופית: "כיוון אחר" זכתה במכרז לשנתיים הקרובות

טל וולק 09.02.2010

הקמפיינים שזכו במירב הפרסים ב-2009 היו בהשתתפות הקהל

מדו"ח המסכם את הקריאייטיב בעולם עולה כי עקב המיתון בוטלו בשנה שעברה תחרויות פרסום רבות

אדוורטייזינג אייג' 14.01.2010

   242526272829303132333435363738   

   נמצאו 611 כתבות   |   עמוד 31 מתוך 39