בסקר שערכה חברת Echo Research בקרב 1,005 בריטים, נמצא כי רק 57% זיהו את המותג קוקה-קולה עם הגביע העולמי ■ 30% טעו לחשוב שדווקא נייקי היא הספונסרית של הטורניר
ההוצאה לפרסום נדל"ן זינקה ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ל-34 מיליון שקל, לעומת 13 מיליון שקל אשתקד ■ נתוני חברות אזימוט וזניט מדיה מגלים כיצד מתחלקת עוגת הפרסום ואיזה מדיה היא הכי אפקטיבית
משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו או עבודות בעלות ערך חברתי עושים זאת מכל הסיבות המצפוניות הנכונות, אך כולם גם מודעים לחופש הקריאטיבי שעבודות מסוג זה מאפשרות ולפרסים שהן עשויות לקטוף
הפאנל הראשון יעסוק בנושא "האם האון-ליין הרג את המותג?", הפאנל השני ייערך תחת הכותרת "תוכן שיווקי או שיווק של תכנים?", והפאנל השלישי יוקדש לנושא "אסטרטגיה מול טקטיקה - שיחת מנכ"לים"
רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן
קולנוע הוא גן עדן למפרסמים - אנשי המקצוע פשוט מחמיצים את הפוטנציאל שלו
בהוצאות הפרסום והשיווק של הבנקים וחברות האשראי נרשמה ב-2009 ירידה של 15%, המשקפת גם הורדת מחירים במדיה ■ ההוצאה המצרפית בתחום עמדה ב-2009 על 760 מיליון שקל, לעומת 896 מיליון ב-2008
תאפשר לפרסם בכל מודעה מספר טלפון שונה, ובכך לקבל אינדיקציה מדויקת לגבי כמות השיחות שמתקבלת מכל פרסום בנפרד
אחרי 25 שנה, גארפילד מסכם את ההצלחות והכישלונות שלו בניתוח שוק הפרסום האמריקני, בוחר את הקמפיינים האהובים והשנואים עליו ונפרד לשלום מהטור "AdReview" - לא לפני שהוא אומר את המילה האחרונה
ג. יפית פגשה את חגית ברונסקי לבילוי נשי בכיכר המדינה, שם הראשונה קונה והשנייה מקסימום חונה ■ על הציניות כלפיה בענף ועל הדרך שבה תרחיב את המותג העצמי שלה
חדש ב"פירמה": מעבר ארז - סיפורי תוכן שיווקי ■ והפעם: דוגמאות צרפתיות לרעיון המותגים
בעקבות החלטתו של וודס לחזור להתחרות בחודש הבא בטורניר המאסטרס בג'ורג'יה, שווי החשיפה של ספוט בן 30 שניות יעלה מ-350 אלף ל-500 אלף דולר ■ הערכות: הרייטינג יעלה ב-60%
כולם רוצים להיות בפייסבוק, אבל טועים בדרך ■ כללי אצבע לשחקנים ירוקים בדשא החברתי
הפרסומאי הוא צייד אתלט הרודף אחר ממותות, אנשי המדיה החברתית הם רק חקלאים אפורים
חתמה עם חברת "כיוון אחר" הסכם לעונה אחת בסך 430 אלף שקל מבלי לערוך מכרז, אבל נאלצה לבטלו אחרי שקיבלה איומים לצו מניעה מצד גוף מתחרה ■ התוצאה הסופית: "כיוון אחר" זכתה במכרז לשנתיים הקרובות
מדו"ח המסכם את הקריאייטיב בעולם עולה כי עקב המיתון בוטלו בשנה שעברה תחרויות פרסום רבות
בינה מלאכותיתישראל במלחמהמותגיםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק