פרסום בסלולר

כתבות אחרונות

 
מריסה מאייר, מגוגל ליאהו / צילום: בלומברג

יאהו תעקוף ב-2015 את טוויטר בהכנסות מפרסום במובייל

שוק הפרסום האמריקאי במובייל ממשיך להיות תחת שליטה של גוגל ופייסבוק, אך את הצמיחה הגדולה בהכנסות מהתחום רושמות לינקדאין ואמזון

רועי גולדנברג 07.12.2014
רוני לב ויותן בנעטיה / צילום: תמר מצפי

Takoomi: להוציא את המקסימום מהמידע על הגולש

חברת Takoomi מנסה להתאים פרסומות רלוונטיות על בסיס פרופיל משתמש שהיא בונה

רועי גולדנברג 04.12.2014

ב-ynet מוותרים על פרסומות לטובת קמפיין תמיכה בצה"ל

באתר החליטו להסיר את הקמפיינים הפרסומיים במעברונים באפליקציית המובייל, ובמקומם הציבו קמפיין תמיכה בצה"ל תחת הסלוגן "כולנו עם החיילים"

רועי גולדנברג 20.07.2014

טוויטר תשלם 100 מיליון דולר עבור חברת פרסום במובייל

תרכוש את חברת TapCommerce‏ שמתאימה את הפרסום למשתמשי טלפונים חכמים או מחשבי טאבלט עפ"י העניין שהביעו בקניות

שירות גלובס 01.07.2014

טדי שגיא רוכש שתי חברות פרסום למובייל ב-15 מיליון דולר

החברות - Ajillion ו-Definiti Media - יתמזגו לתוך פעילות המובייל של חברת קרוסריידר, אותה רכש שגיא בסוף 2012 ב-37 מיליון דולר

רועי גולדנברג 18.05.2014

פייסבוק תשיק רשת פרסום חיצונית לסלולר עד סוף החודש

הרשת החדשה צפויה להציג פרסומות שמפולחות עפ"י המידע שנאסף בפייסבוק

רועי גולדנברג 22.04.2014

האתגר של המותגים: איך משתלבים במסע של הצרכן בעולם הסלולר?

תערוכת הסלולר בברצלונה נתנה לא מעט חומר למחשבה למפרסמים ■ הצרכנים נמצאים עם מכשירים ניידים כל היום, בכל מקום, צופים בטלוויזיה וגולשים מהנייד במקביל, ולא מהססים לראות את התוכניות האהובות עליהם רק בסלולרי

יוסי ארז ואמיר וייס 06.03.2014

תעשיית התרופות הובילה את הזינוק העולמי בפרסום במובייל

לפי חברת המחקר eMarketer, שוק הפרסום במובייל בעולם גלגל בשנה החולפת 18.16 מיליארד דולר - עלייה של 105.9% לעומת 2012

רועי גולדנברג 06.01.2014

המפץ הסלולרי: הפרסום במובייל בארה"ב הכפיל את עצמו ב-2013

עפ"י eMarketer, ב-2016 צפוי הפרסום בסלולר לעקוף את הפרסום במחשב

רועי גולדנברג 18.12.2013

הפרסום הוא חבר שלכם

כנס AD TECH בניו-יורק הוכיח שמפרסם אחד אמיץ יכול להוביל דרך לכל התעשייה

רונן ליפובצקי 14.11.2013

יהושע TBWA הקים יחידה לפרסום ושיווק בסלולר

היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2013

טוויטר רוכשת חברת פרסום בסלולר ב-300 מיליון דולר

רכשה את חברת Mopub המייצרת פלטפורמה לבורסת פרסום בזמן אמת בסלולר

אדוורטייזינג אייג' 10.09.2013

פייסבוק הגדילה ב-185% את הנתח בשוק הפרסום במובייל

גוגל עדיין שולטת ביותר ממחצית מהשוק ■ השוק כולו מגלגל 16.7 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 29.08.2013
ועידת MAD | ועידת MAD

המשנה למנכ"ל בזק: הנוער מעדיף את WhatsApp על פייסבוק

רן גוראון בוועידת MAD: "אין ספק שעולם הפרסום עובר שינוי לכיוון הדיגיטל" ■ רובי דואק, מנהל תחום מובייל בגוגל אירופה: "חדירת הסמארטפונים הולכת ועולה; אם אתם לא חושבים על אסטרטגיית מובייל היום, תהיו חייבים לעשות את זה"

מיכל רז-חיימוביץ' 17.07.2013

IDC: ההכנסות מאפליקציות בעולם - 25 מיליארד ד' עד 2017

חברת המחקר: מדובר בעלייה משוקללת של 33.4% מהכנסות של 5.96 מיליארד דולר ב-2012 ■ בשנת 2012 היו 47.2 מיליארד הורדות של אפליקציות, עד 2017 המספר צפוי לגדול ל-187 מיליארד

צחי הופמן 17.06.2013

הפרסום באינטרנט לא עומד במקום: עלייה של 15% בארה"ב

PwC: הוצאות הפרסום באינטרנט בארה"ב עמדו ב-2012 על 36.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 11.06.2013

   1234567   

   נמצאו 103 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 7