פרסום בסלולר

כתבות אחרונות

 

גוגל: תעריפי הפרסום המקוון בסלולר יעקפו את אלה שבמחשבים האישיים

סגן נשיא להנדסה בענקית החיפוש: התעריפים עבור מודעות פרסום בסלולר גדלו באופן דרמטי בשנים האחרונות

שירות גלובס 16.03.2010

מנכ"ל לוגיה: "הפרסום בסלולר גילגל השנה 10 מיליון שקל"

קובי מרנקו בכנס השנתי של איגוד האינטרנט: "מתוך 400 מיליון גולשים בפייסבוק - 100 מיליון עושים זאת באמצעות הסלולר" ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "בעולם הווידיאו המקוון נוצרה הזדמנות גדולה למותגים"

נועה פרג 22.02.2010

עמוס שפירא: "הסלולרי יהיה בקרוב השער הראשי לאינטרנט"

לשידור החי מכנס סלקום מדיה באתר חדשות ערוץ 2 ■ מנכ"ל סלקום: "השימוש בסלולר לקבלת מידע ושימושים הפך מזמן לאמצעי העיקרי"

אתר חדשות ערוץ 2 ושירות גלובס 17.11.2009

גוגל רוכשת את חברת הפרסום בסלולר AdMob ב-750 מיליון דולר

הרכישה תבוצע בדרך של החלפת מניות ■ סגנית נשיא גוגל: "לפרסום סלולרי יש פוטנציאל אדיר, ובעוד שתעשיה זו עדיין מצויה בשלביה הראשוניים - AdMob הציגה התקדמות יוצאת דופן בזמן קצר מאד"

יעל גרונטמן 09.11.2009

"למרות המיתון, שוק הפרסום בסלולר לא נפגע וממשיך לצמוח"

כך טוען ד"ר קיי.אף. לאי, היזם והמנכ"ל של BuzzCity, אחת מחברות הפרסום בסלולר הגדולות באסיה ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע למרות שהוא מפעיל רשת חברתית - הוא לא רואה בפייסבוק מתחרה שלו

נועה פרג 09.11.2009

ברוח התקופה: קטגוריות חדשות בפסטיבל הפרסום בניו-יורק

בין היתר יתחרו משרדי הפרסום בקטגוריות בתחום הפרסום המקוון והמדיה החברתית ■ כמו כן נוספה קטגוריה חדשה בתחום איכות הסביבה

יניב פוהורילס 18.08.2009

"8 קוראים אונליין שווים מבחינת הרווח לקורא אחד של עיתון פרינט"

"הדיגיטלי הפך למיינסטרים" - כך אומר אנדרו סוויננד, נשיא הפעילות הגלובלית של קבוצת סטארקום מדיה ווסט ; בביקור ראשון בישראל הוא משרטט את המגמות העולמיות ברכש המדיה - ולא ממהר להספיד את עיתון הנייר

חגית ברונסקי 31.03.2009

   1234567   

   נמצאו 103 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7