הצמיחה בהכנסות מפרסום ושירותי ענן על רקע מגפת הקורונה סידרה לגוגל רבעון מפלצתי עם רווח של כמעט 18 מיליארד דולר • גורם נוסף שסייע לתוצאות - זינוק בשווי ההשקעות של גוגל בסטארט-אפים, כולל חברות כמו נקסט אינשורנס וסניק הישראליות
לגלובס נודע כי החברה חתמה על הסכם עם הוט, לפיו יוגש פרסום פרוגרמטי (ממוכן ואוטומטי) על גבי התכנים שיועברו ברשת הסיבים • פנייה רשמית להצטרף נעשתה גם ל–yes, לסלקום וליצרני טלוויזיות חכמות • ארטימדיה צפויה להשקיע במהלך כ–70–80 מיליון שקל
על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום נוספים, בעיקר כאלה שמתמחים בדיגיטל, ביניהם גו אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום טוויסטד
מהלך התייעלות שהוביל דורון גרסטל, שמונה למנכ"ל פריון בתחילת 2017, עמד בבסיס היחלצותה מהמצב הקשה שבו הייתה אז • החברה לא מתרגשת משינוי מדיניות הפרסום של ענקית האינטרנט גוגל, ובאופנהיימר מדברים על "ביטחון גבוה ביכולתה להשיג את יעדיה בטווח הרחוק"
התחרות האגרסיבית בשוק הפרסום הדיגיטלי גרמה לחברת טאבולה לתבוע את "וואלה! תקשורת" בהיקף של 20 מיליון שקל, כיוון שחצתה את הקווים לאאוטבריין • השופטת: "הבקשה של טאבולה הוגשה שלא בתום-לב"
גוגל, חברת הפרסום הדיגיטלי הגדולה בעולם, הודיעה כי לא תפתח עוד טכנולוגיות לניטור גולשים כשהם עוברים מאתר לאתר ברשת • ההצהרה תקפה רק לניטור גלישה באתרי אינטרנט ולא באפליקציות למובייל
אחרי 20 שנה בצמרת ענף הפרסום והמדיה, פונה הפרסומאי ואיש הדיגיטל אלדד וינברג אל הדור הבא של התוכן למותגים בווידאו • בשיחה עם גלובס הוא מספר מדוע החליט להקים את סוכנות Fire TLV, למה מותגים צריכים להכיר את טיקטוק, ומה מפספסים המפרסמים
האתרים השונים מדווחים על ירידה של כ-50% בהשקעה בקמפיינים פוליטיים, בדגש על הדיגיטל, בהשוואה לתקופות מקבילות • בולטות בהיעדרן: הליכוד וכחול לבן
פריון, שמספקת פתרונות בתחום הפרסום הדיגיטלי והחיפוש באינטרנט, עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הרביעי הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח • שני תחומי הפעילות צמחו ב-2020, אך תחום הפרסום צמח בקצב גבוה בהרבה
עוגת הפרסום אומנם קטנה אך בשיעור פחות דרמטי מהצפי הקודר • נתוני יפעת בקרת פרסום לעוגת הפרסום מראים כי אפילו השנה הצליחה הטלוויזיה לגדול בהיקפיה, וכעת היא והדיגיטל מהווים 82% מעוגת הפרסום • העיתונות, הרדיו ושילוט החוצות מתרסקים
בחודשים האחרונים, כשמבקשים מאנשי פרסום להגדיר את מה שקורה לחברות מהתחום שלהם בבורסה, הם משתמשים במונח "כל מטאטא יורה" • לכן, אין פלא שכל מי שיש לו יד ורגל בתחום (גם אם לא ברור שיש לו מוצר), מבקש להנפיק
הגיוס בוצע במחיר של 11.5 דולר למניה, נמוך ב-17.6% ממחיר הנעילה האחרון, וככל הידוע זכה לביקושים גבוהים מאוד של למעלה מ-350 מיליון דולר • סכום הגיוס, 57.4 מיליון דולר, עשוי לגדול ב-8.6 מיליון דולר נוספים
סגירת רשת הפרסום בווידאו ארטימדיה מציבה את הענף בפני אתגרים שאותם היא ביקשה לחסוך, כשברקע המערכת של IDX מנסה למלא את החלל שנוצר • עבור מי המצב החדש הוא הזדמנות, ועבור מי הוא מהווה סכנה
פריון מעלה תחזיות בפעם השנייה תוך חמישה חודשים • מצפה לסיים את שנת 2020 עם הכנסות של 310-315 מיליון דולר – המהוות צמיחה של 19%-20% ביחס להכנסות שנרשמו בשנת 2019
בפעם הראשונה אי-פעם, פרסום דיגיטלי אחראי השנה ליותר ממחצית מהסכום שהוצא על פרסומות בארה"ב
5 שנים אחרי שהוקמה, חברת ארטימדיה סוגרת את שירות הפרסום בווידאו שלה • איך קרסה ההבטחה הגדולה למענה לענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות שנגסו נגיסות ענק בתקציבי הפרסום בישראל, ומה תהיה ההשפעה של הפסקת הפעילות על השוק
אאוטברייןבינה מלאכותיתגוגלמטא (META)משפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום באינטרנטפרסומותשיווק דיגיטלי