רינה דגני

כתבות אחרונות

 

קמפיין המשפחה של בזק - בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בייגלה "שטוחים" של אסם שוב בראש הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2012

דן חסכן לוקח את בנק הפועלים לפסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל"שטוחים" של אסם, שחזרה לסבב נוסף - הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2011

"ילד הזכוכית" של הרשות לבטיחות בדרכים - שוב הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מזרחי-טפחות הכי זכור ■ קמפיין סלקום - הכי מושקע השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2011

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות, פרטנר מעלה קמפיין בשפה התקשורתית הישנה

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2011

קמפיין הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים - האהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: 012 סמייל עם הפרזנטור אייל קיציס - בראש הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2011

סקר הפרסומות: זוכרים את מזרחי-טפחות; אוהבים את בייגל בייגל

גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות לקמפיין "בדד" של מזרחי-טפחות והאהדה לפרסומת לבייגלה "דקים דקים" בטעמים של בייגל בייגל גבוהים משמעותית מהממוצע

יניב פוהורילס 01.12.2011

א-גרויסע מציאה: קמפיין בייגל בייגל - הכי זכור השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין התמ"ת הוא האהוב ביותר בפעם השנייה ברציפות

יניב פוהורילס 24.11.2011

קמפיין התמ"ת לבטיחות בעבודה - הזכור והאהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הצליח בזכות הרעיון הקריאטיבי והשימוש בשיר המוכר

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2011

אסי עזר מקפיץ את דיזיין סנטר לראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט לשידורי הפסטיגל ב-VOD - בראש הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2011

הפרסומת של הוט לקידום "עספור" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסופר-פארם לקידום מבצע Baby Sale היא הזכורה ביותר

יניב פוהורילס 03.11.2011

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה נגד הכפלת הארנונה על דירות ריקות

ד"ר רינה דגני טענת שהמהלך שמקדמת עיריית תל אביב לא יעזור בפיתרון משבר הדיור ■ ״דירות ריקות לא ישתחררו להשכרה בתל-אביב כתוצאה מתוספת עלות"

אורי חודי 31.10.2011

מתניעים: הפרסומת ליונדאי - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה לפרסומת נמוכים יחסית לממוצע הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2011

האהדה לפרסומת של בזק גבוהה ב-30% מהממוצע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק מוביל השבוע את טבלאות הזכורות והאהובות ■ עם זאת, רמת הזכירות של הפרסומת נמוכה יחסית ■ קמפיין הורדת המחירים של תנובה - מקום שני בזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 09.10.2011

"למה אתה לא מתקשר מהבזק" - הפרסומת הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: עוצמת האהדה לפרסומת של בזק גבוהה במיוחד, אך הזכירות נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2011

גם זכורה וגם אהובה: הפרסומת של הוט עם "ראש הממשלה"

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קיקה נכנסה למדד, והיא אהודה יותר בקרב צעירים וגילאי הביניים

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2011

מילקי - שוב הפרסומת הכי אהובה; שופרסל - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2011

   12345678910   

   נמצאו 151 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 10