רינה דגני

כתבות אחרונות

 

גיאוקרטוגרפיה בעמדת מיעוט: "יש בשוק המון דירות; המחירים עשויים לרדת"

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה ומומחית נדל"ן, אומרת שהמחסור בדירות הרבה פחות חמור מכפי שמנסים לצייר אותו ■ "משקיעים רכשו כ-40% מהדירות וכשהגל יסתיים - השוק יוצף בדירות"

אריאל רוזנברג‏ 19.10.2009

פעם שלישית מילקי: בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

"היסטריית רכישת הדירות העבירה את המלאי מהקבלנים למשקיעים; המחירים יירדו תוך שנתיים-שלוש"

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני: "לשוק נכנסו גם משקיעים קטנים עם כ-200,000 ש', ונרכשו כ-15,000 דירות למכירה או השכרה. הן הצילו את שוק הנדל"ן הישראלי מקריסה" ■ תרחיש א': האבטלה תימשך, השוק יוצף, המחירים יירדו ■ תרחיש ב': האבטלה תרד - והשוק יחזור לקדמותו

מיכל יושאי 14.10.2009

הפרסומת למגה בול עם אברי גלעד - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2009

הפרסומת האהובה ביותר השבוע: 012 סמייל עם אייל קיציס

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני: דירוגה של הפרסומת במקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות מראה כי שימוש בפרזנטור קבוע בשילוב הומור יוצרים השפעה חיובית על רמת האהדה של הפרסומת בקרב הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2009

שבוע שני ברציפות: הפרסומת למילקי - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון, שהיא המושקעת ביותר במונחי זמן מדיה, הגיעה למקום השני הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2009

הפרסומת של יופלה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות

יניב פוהורילס 23.08.2009

פלאפון - הפרסומת הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מקדולנד'ס היא האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות

‎‎יניב פוהורילס‏ 16.08.2009

הפרסומת למקדונלד'ס עם רביבו וברקוביץ' - האהובה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא שוב הזכורה ביותר ■ הפרסומת לבזק היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2009

הפרסומות הזכורות והאהובות: ההודיות של יופלה במקום הראשון

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת השתלבה בראש הטבלאות כבר בשבוע הראשון לפרסומה ■ קמפיין "החומה" של סלקום - במקום השני באהובות

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2009

הפרסומת למקדונלד'ס עם רביבו וברקוביץ' - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס היא גם המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה - 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ הפרסומת ל-yes שוב מגיעה למקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2009

הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי ממשיכה להוביל את טבלת הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קרוב לשליש מהפרסומות ברשימות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

פרסומת "הקדמונים" של yes - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2009

הפרסומת לצומת ספרים "שניים ב-10" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2009

סלקום ממשיכה לצעוד בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה

ענת ביין-לובוביץ' 07.06.2009

גיאוקרטוגרפיה: מחירי הדירות בדיווחי הלמ"ס נמוכים מבפועל ו-50% מהדירות החדשות "נשכחות" בדיווח

ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, במאמר מיוחד למוסף הנדל"ן של "גלובס" על כל השיבושים הנדל"ניים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ■ עוד שיבוש: עפ"י הלמ"ס, שליש מהציבור בישראל מחזיק גם בדירה להשקעה מלבד דירת מגורים ■ קריאה לעדכון המתודולוגיה שבה משתמשת הלמ"ס

מוסף הנדל"ן 07.06.2009

   12345678910   

   נמצאו 152 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 10