רינה דגני

כתבות אחרונות

 

גם זכורה וגם אהובה: הפרסומת למילקי כובשת את הפסגה

גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי

יניב פוהורילס 01.09.2011

שבוע שני ברציפות: בזק בפסגת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2011

החללית המריאה: בזק בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הגל השני בקמפיינים של חברות הכבלים והלוויין משתלב גבוה במדד - הוט שנייה באהובות, yes שנייה בזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2011

רכבת ההרים של בזק - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו היא האהובה ביותר השבוע, אך שיעור האהדה אליה נמוך מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 04.08.2011

דגני: "הביקושים לדירות צנחו ב-20% ביולי וימשיכו לרדת"

ניתוח כלכלי שערכה ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, עוד לפני מחאת האוהלים: הפער גדל מאוד בין הביקוש בקרב האמידים לבין הקבוצה מעוטת ההכנסה ועומד על כ-260%

קובי ישעיהו 01.08.2011

הוט ופינוקיו - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת של הוט גבוהה מהממוצע החצי-שנתי ■ יצרניות מוצרי החלב ממשיכות להיעדר מהמסך

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2011

הפרסומת של yes עם קרן פלס - הכי אהובה; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין yes עלה בהשקעה חסרת תקדים של 2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2011

קמפיין הוט עם כוכבי "עספור" - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט חוזרת לאוויר, ורמת האהדה אליה ניכרת בכל המגזרים

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2011

הבנק הבינלאומי עם אסי כהן - הפרסומת הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: על רקע משבר הקוטג', תנובה היא יצרנית החלב היחידה שמעלה השבוע קמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2011

רטרו מוצלח: הפרסומת לתפוזינה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה אהודה פחות בקרב צעירים שלא הכירו אותה בעבר

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2011

"צעדי הממשלה מקטינים את הביקוש לדירות היקרות וגדולות"

רינה דגני, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: בעלי הדירות היקרות עוברים ל"מצב המתנה" ■ ע"פ דגני: ביולי יהיו מוכנים הרוכשים לשלם כ-5% פחות על דירה, בהשוואה לממוצע סכום הרכישה בסוף 2010

גיא קצוביץ' 20.06.2011

דיוויד דוכובני מזניק את הוט לפסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2011

פעם שנייה ברציפות: הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: היעדרות שטראוס מהמסך בולטת על רקע הקמפיינים של המתחרים לשבועות

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2011

הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק בכיכובו של גידי גוב מנסה לפנות הן לדור הצעיר והן לקהל המבוגר

יניב פוהורילס 26.05.2011

פסק זמן - הפרסומת האהובה השבוע; דני של שטראוס - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2011

המאבק בין דני לדניאלה - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג האהובות נמצאת הפרסומת של ארגון אל"ה לעידוד המיחזור

יניב מגל 05.05.2011

   12345678910   

   נמצאו 151 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 10