רינה דגני

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: תנובה - הכי זכורה השבוע, בזק - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה הצליחה לייצר שיעורי זכירה גבוהים, למרות שהאסטרטגיה שלה מכירתית

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2010

סלקום - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; בזק - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2010

תנובה - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום ובנק מזרחי-טפחות מדורגות בטבלאות למרות שכלל לא שודרו השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2010

הפרסומת של בזק - הזכורה ואהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר השבוע, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2010

סקר הפרסומות: מגה בול - הזכורה ביותר, תנובה - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הזכירות לקמפיין מגה בול מבוססת על העובדה שהוא התנגח באופן ישיר עם המתחרה שופרסל

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2010

הפרסומת של דיסקונט - הכי אהובה והכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה היא המושקעת בשבוע החולף ביותר תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2010

שוב בפסגה: פלאפון היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט היא האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות ■ הפרסומת של הבנק הבינלאומי היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2010

סקר הפרסומות: דיסקונט - הכי אהובה; פלאפון - הכי זכורה

גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2010

גיאוקרטוגרפיה: ערך הנכסים סמוך למגדלים בת"א זינק ב-64%

בסביבות מגדל בארי-נהרדעא עלו מחירי הדירות בעשור האחרון ב-64% ■ המחקר הוצג לאחרונה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במהלך דיון בהתנגדויות להקמת מגדל מגורים בן 22 קומות במרכז נתניה

עינת פז-פרנקל 01.03.2010

הבורר חוזר: הפרסומת של HOT בראש דירוג הפרסומות האהובות

הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין- לובוביץ' 25.02.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

שבוע שני ברציפות: תנובה בראש סקר הפרסומות הזכורות והאהובות

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2010

הפרסומת הנוסטלגית של תנובה - הזכורה ביותר השבוע

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

יניב פוהורילס 11.02.2010

גיאוקרטוגרפיה: מחיר ממוצע לחדר במרכז ת"א - 540 אלף שקל

מניתוח כלכלי שערכה ד"ר רינה דגני עולה כי בשכונת נווה-שאנן צפויים מחירי הדירות להכפיל עצמם בעשור הקרוב ■ מחירי הדירות בת"א עלו ב-46% בעשור האחרון ■ "בחלק מהשכונות הפוטנציאל טרם מוצה"

עינת פז-פרנקל 07.02.2010

סקר הפרסומות: מזרחי-טפחות - הכי זכורה, HOT - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע, HOT - הפרסומת האהובה

המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות

נורית שר הדס 28.01.2010

   12345678910   

   נמצאו 152 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 10