פחות אנשים פוקדים את המספר המצומצם של חנויות סירס שממשיכות לפעול, אבל אלה שנכנסים יוצאים במקרים רבים עם שקיות גדושות ואפילו עם פריטים בחינם
בסיכום 2018 רשמה טיב טעם רווח נקי סמלי של פחות מ-100 אלף שקל, לעומת רווח נקי של כ-21 מיליון שקל בסיכומה של 2017 • המניה הגיבה אתמול בחדות לתוצאות השליליות למחצית השנייה של 2018 וירדה בכ-6%
הרווח הנקי של רשת השיווק, שנמצאת בשליטת רמי לוי, עלה ברבעון הרביעי ל-38.4 מיליון שקל • את שנת 2018 סיימה הרשת בעלייה של 24.3% ברווח הנקי ל-136.8 מיליון שקל • הרווח התפעולי בשנה החולפת עלה ב-24.5% ל-174.7 מיליון שקל
העסקה הוגשה לאישור הממונה על התחרות, מכיוון שמדובר בשתי רשתות שיווק דומיננטיות במגזר החרדי • השלמת העסקה תלויה בקבלת אישור מרשות התחרות
אתר משלוחי המזון הישראלי Quik מצטרף לטרנד "כלכלת החלטורה" - יציע לאנשים פרטיים ללקט סחורה ולבצע משלוחים • "כיום הביקושים בהזמנות מזון עולים על ההיצע"
עליית מחירי מוצרי המזון בחודשים האחרונים סייעה לרשת ויקטורי לרשום ב-2018 צמיחה של 4.2% בהכנסות ל-1.7 מיליארד שקל • המנכ"ל אייל רביד: "הרשת תחצה השנה רף של 50 סניפים; השוק לא פשוט, וב-2019 יהיו עוד קונסולידציות"
ברבעון הרביעי של 2018 צנח הרווח הנקי של ענקית הקמעונאות ב-36%, ל-49 מיליון שקל • הכנסותיה השנתיות של שופרסל צמחו ב-2018 ב-8% ל-12.8 מיליארד שקל • הרווח הנקי נשחק ב-4% ל-453 מיליון שקל • המנכ"ל אברכהן: "כל עוד אין הפתעה בבורסות, אני לא רואה סיבה להעלות מחירים"
"וול סטריט ג'ורנל": ענקית הקמעונאות באינטרנט מעמיקה את חדירתה לעולם הקמעונאות הפיזי וכבר חתמה על 3 חוזי שכירות לחנויות, שאחת מהן עשויה להתחיל לפעול במהלך 2019
בית המשפט החליט כי מחסני השוק שבעלות המשפחות כהן ונעמן תרכוש את רשת הקואופ מידי הנאמנים בסכום של 128.5 מיליון שקל • רמי לוי בתגובה ראשונה: "הצרכנים ימשיכו לקנות יקר"
סל השוואת המחירים של משרד הכלכלה אמור להקל על הצרכנים, אבל בפועל הוא עשוי לפגוע בתחרות כשהוא מחזק את הגדולים ומחליש את הקטנים
אריזות קטנות או סימון פקיעת תוקף אחיד יכולים לסייע לצריכה נבונה יותר
לפי בדיקת המועצה לצרכנות, סל המוצרים של רמי לוי היה הזול ביותר גם בחודש החולף • בעוד שהמחיר הממוצע של סל המוצרים עמד על 962 שקל, ברמי לוי הוא הסתכם ב-871 שקל
ארבע שנים אחרי כניסת החוק לתוקף, תפנה הרשות לספקיות הגדולות והקטנות לקבלת נתוני מכירות • המטרה: לבדוק אם החוק היטיב עם התחרות או הזיק לה
בשנת 2018 סיפקה שופרסל מוצרים של המותג הפרטי בהיקף המוערך ביותר מ-3 מיליארד שקל בשנה - כ-25% מהמכירות של הרשת • למעשה, רק שלוש ספקיות מוכרות בהיקפים גדולים ממנה: תנובה, שטראוס ואסם-נסטלה
צים פנה לדמויות מפתח בענף וביקש לגבש צוות תאורטי של מנהלים מענף הקמעונאות שינהלו את הרשת אם המהלך יצא לפועל • בסופו של דבר לא הגיש הצעה
זאת אחרי 6 שנים בתפקיד • במסגרת הסכם הניהול של החברה עם בעלת השליטה בה, הארגז, החליט אמש דירקטוריון החברה על סיום כהונת עדי כהן כמנכ"ל החברה ועל מינויו של בעל השליטה חגי שלום כמנכ"ל החברה במקומו
אורי וטרמןאיציק אברכהןהעלאת מחיריםהצעת רכשיוסי אמירמשקיעים מוסדייםקמעונאותקרפורשופרסלשלומי אמיר