יועץ רה"מ הציע לבכיר בוולמארט, הנסחרת לפי שווי של כ-310 מיליארד דולר, לפעול בישראל ■ איל רביד, בעלי ויקטורי: "אין מצב שאחת הקמעונאיות הבינלאומיות תגיע לארץ בגלל הכשרות והבעיות עם המדינות סביבה"
למרות שהרשתות מעבירות את המחירים מדי יום למאגר ממשלתי, בלמ"ס ממשיכים להתבסס על סוקרים בחנויות וחשבוניות ■ הלמ"ס בתגובה: "הטענות אינן נכונות"
לאחר שתיקה ארוכה שכפה על עצמו, נחום ביתן הודף את הטענות לקשיים, מספק הצצה לנתונים הכספיים ומדבר על רכישת מגה, המעבר לקופות בשירות עצמי, מועדון הלקוחות והשאיפה לשווק למכולות השכונתיות
הצריכה עולה, שטחי המסחר גדלים, והרשתות מתרחבות - אבל זה עלול לסכן אותן ■ גם העלייה ברכישות באונליין מקלקלת את החגיגה ■ פרויקט מיוחד: עשור לריבית האפסית
רשתות השיווק משיבות אש: עותרות נגד שר הכלכלה והרשות להגנת הצרכן ■ טוענות כי יש לבטל את נהלי האכיפה שקיימים כיום בנוגע לאי-סימון מחיר על גבי מוצרים
אחרי שאיבדה את המועדון המשותף עם שופרסל, החברה משיקה כרטיס שיעניק 2.5% החזר על הקניות ב-10 רשתות מזון, תחת השם Super Pay Back
הרשת מסמנת את המינימרקטים כמנוע רווח עתידי בדרך למאבק בספקים
הרשת השיקה היום את מערך Cash and Carry, חנויות שימכרו בסיטונאות לעסקים כמו מכולות ובתי קפה, במחירים נמוכים בשל כוח הקנייה שלה ■ המנכ"ל איציק אברכהן: "שופרסל תתרום לכך שעסקים קטנים יהיו יציבים יותר ויוכלו לגלגל את ההוזלה לצרכן"
הסניף ברחוב בן יהודה וסניף נוסף בת"א צפויים להיפתח ברבעון הנוכחי ■ לוי לא מסתפק במרכולים הקטנים של קופיקס ורוצה גם רשת של מרכולים בינוניים
עונת הקניות, שתסתיים בשבוע הבא, מסתמנת כטובה לחנויות ולרשתות כל בו, שרשמו עלייה של כ-5% בסך כל המכירות, מקוונות ולא מקוונות
איך הוזלה משמעותית במחירי המוצרים עלולה דווקא לפגוע בצרכן?
כך עולה מבדיקה שביצעו משרד הכלכלה והמועצה לצרכנות לקראת המיזוג בין שופרסל וניו-פארם ■ מבין רשתות הפארם, מחיריה של ניו-פארם לפי הבדיקה היו יקרים מאלה של סופר-פארם
הכנסות רמי לוי עמדו ברבעון החולף על 1.28 מיליארד שקל; שיעור הרווח הגולמי עלה ל-22.3% ■ הרשת מפעילה כיום 48 סניפי דיסקאונט (כולל 3 סניפים בזכיינות), ובתוך שנה תפעיל בסך-הכול 53 סניפי דיסקאונט
הפרידה של שופרסל מלאומי קארד לטובת כאל החדירה מוטיבציה ברשתות מזון נוספות ■ בנקאי בכיר: "נראה תזוזות בחודשים הקרובים" ■ רמי לוי: "בוחנים את כל האופציות"
חילופי האשמות בין רשתות השיווק ויצרניות המזון בוועדת הכלכלה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המחירים היקרים יותר מוכתבים גם על ידי היצרניות
כשבועיים לאחר שרשת יוחננוף הפסיקה לרכוש סחורה מתנובה, מוצריה חזרו למדפי הרשת ■ איתן יוחננוף: "אנחנו מרוצים, וגם הלקוחות" ■ תנובה: "מערכת היחסים בין תנובה ליוחננוף מצוינת"
אורי וטרמןאיציק אברכהןהעלאת מחיריםהצעת רכשיוסי אמירמשקיעים מוסדייםקמעונאותקרפורשופרסלשלומי אמיר