ההכנסות ב-2017 צמחו בכ-12% לכ-5.07 מיליארד שקל • הפדיון השנתי עלה לכ-5.4 מליארד שקל • לוי: "רשת רמי לוי שיווק השקמה היא החברה הישראלית הצומחת ביותר בתחומה, וזאת למרות שעדיין לא נוצל מלוא פוטנציאל הצמיחה שלה"
השת"פ של רמי לוי עם מקאן ת"א צפוי להפוך לקבוע החל מאפריל, ויכלול את כל הפעילויות של הקמעונאית, כולל סלולר ופארם • היקף התקציב: 12 מיליון שקל • החבירה למקאן מאותתת על הכיוון שהרשת נדרשת אליו: בניית מותג שמושתת על ערכים בנוסף למחיר הנמוך
החברה, שבבעלותה כ-70 נכסים, מנהלת מו"מ עם חברה מקבוצת אי.די.בי להקמת קומפלקס משרדים ומסחר של 40 אלף מ"ר ברעננה ■ עוד על הפרק: הקמת אתר אונליין חרדי
רשת הקמעונאות הגיעה ב-2017 לרווחים של 275 מיליון שקל ■ הרבעון הרביעי של שופרסל מראה על שחיקה ברווחים
הקמעונאית מציגה צמיחה של 15% במכירות ב-2017 ורווח נקי של 32 מיליון שקל, ומעוניינת לרכוש עוד סניפים, אחרי שבשנה האחרונה פתחה 4 חדשים
הרשת, שהשלימה אשתקד את רכישת מחסני להב, מפעילה כ-40 סניפים ומעסיקה כ-1,200 עובדים
הקמפיין, תחת הסלוגן "טיב טעם – החופש לבחור", יעלה הערב בהשקעה של 2 מיליון שקל ויכלול טלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד
הרשת מונה 12 סניפים ופועלת ביישובים ערביים ויהודיים ■ ב-3 השנים האחרונות מכירותיה גדלו פי ארבעה כמעט ■ בראיון משותף מספרים מנכ"ל קינג סטור, מג'די כיתאני, ומנהל תחום עסקאות ישירות בהפניקס, עופר אבירן, על החלום להפוך לחברה הערבית היחידה בבורסת ת"א
לוול מארט אין תמריץ כלכלי ממשי לפעול בשוק הישראלי
בין הגורמים שהתעניינו ברכישתה: רשת ויקטורי ורשת שוק העיר ■ מחזור המכירות של הרשת הקמעונאית מסתכם בכ-370 מיליון שקל לשנה
יינות ביתן: "אנו נפרדים משני קניינים שעבדו ברשת. תפקידיהם יאוישו ע"י קניינים מתוך הרשת"
המידע יאפשר לחברות להציע מבצעים אזוריים מותאמים ויכניס לשופרסל מיליוני שקלים בשנה ■ שופרסל: "המידע מייצר שקיפות ומסייע לפיתוח השוק. כל מידע אישי נשמר בחברה ולא מועבר לספקים בשום צורה"
עם כניסת 4 מיזמים למכירה סיטונאית למכולות ועסקים קטנים, הם הפכו באחת מהחוליה בעלת כוח המיקוח הכי קטן בשרשרת האספקה לאחת שחוסה בצל הענקיות ■ האם שינוי מאזן הכוחות יתגלגל להתייקרות בחנויות הדיסקאונט? ■ ניתוח "גלובס"
על רקע החוק שמאיים לקנוס רשתות שלא יציגו את מחירי מוצרים בחו"ל - רשתות שיווק המזון באיגוד לשכות המסחר הגישו פנייה אל שר הכלכלה אלי כהן, בטענה כי "יש להקפיא ולא לקדם כל רגולציה חדשה על הענף" ■ שר הכלכלה: צעדים אלה מסייעים לקידום התחרות שקיפות צרכנית והוזלת מחירים
2017 הייתה השנה הראשונה מאז המחאה החברתית בה עלו מחירי מוצרי הצריכה ■ וגם: ממשוואה עם שני שחקנים הכוללת את הרשתות ויצרניות השוק, עברנו למשוואה עם 3 שחקנים שכוללת גם את הצרכן
הרשת, המשווקת תיקים, הלבשה, מוצרים לבית ומוצרי טיפוח, פועלת בעיקר באסיה, ומחיריה נעים בין דולר אחד ל-100 דולר ■ המפעל הקוריאני ייצר מוצרים ייעודיים לשוק הישראלי
אורי וטרמןאיציק אברכהןהעלאת מחיריםהצעת רכשיוסי אמירמשקיעים מוסדייםקמעונאותקרפורשופרסלשלומי אמיר