וולמארט יוצאת לקרב טכנולוגי נגד אמזון ויש לזה זווית ישראלית
אף על פי שהיא רווחית יותר מהאימפריה של ג’ף בזוס, וולמארט נתפסת כחברה מסורתית, אפילו מיושנת • עכשיו היא עושה שורת מהלכים כדי לשנות זאת: מפעילה רובוטים בסניפים, משכללת את המשלוחים, מגבירה את הנוכחות אונליין ומשקיעה בסטארט־אפים • במקביל היא כורתת בריתות עם יריבותיה הגדולות של אמזון בעולם הטק, אלפבית ומיקרוסופט • האם היא תחולל מהפך?
אושרית גן-אל, יסמין יבלונקו ושני מוזס
22.08.2018