תוכן שיווקי

כתבות אחרונות

 

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"

חגית ברונסקי 26.05.2010

פסטיבל קקטוס הזהב 2010 יכלול פאנלים מקצועיים על פרסום ומיתוג

הפאנל הראשון יעסוק בנושא "האם האון-ליין הרג את המותג?", הפאנל השני ייערך תחת הכותרת "תוכן שיווקי או שיווק של תכנים?", והפאנל השלישי יוקדש לנושא "אסטרטגיה מול טקטיקה - שיחת מנכ"לים"

שירות גלובס 24.05.2010

החמצה שיווקית

קולנוע הוא גן עדן למפרסמים - אנשי המקצוע פשוט מחמיצים את הפוטנציאל שלו

ארז ברגבאום 22.05.2010

"הרווק" באוברדראפט: הרייטינג הממוצע נמוך מדי ביחס להשקעה

התוכנית רשמה רייטינג ממוצע של 11.7%, אך כדי להצדיק את ההשקעה היה עליה להניב לפחות 20% ■ בערוץ 10 מסרבים להגדיר את ההפקה כ"כישלון" - אך מודים כי אם יוחלט לחזור לעונה שנייה יידרשו שינויים מהותיים

לי-אור אברבך 11.05.2010

ערב כישרונות זעירים

"כוכב נולד" עונה חדשה, ד' 21:00, ערוץ 2

ניר קיפניס 05.05.2010

ז'אנר חדש: שיווק תוכני

כך נהפכה תוכנית טלוויזיה שולית וקטנה לפרסומת גדולה שאיש אף אינו טורח להצניעה

שי ניב 03.04.2010

רדיו קול חי נקנסה ב-60 אלף שקל עקב תוכן שיווקי

מדובר באחד הקנסות הכבדים ביותר בתולדות הרדיו האזורי ■ ‎הרשות השנייה מצאה כי התחנה העלתה ריבוי של תכנים פרסומיים למותגים סנו ופמפרס במהלך התוכניות ■ לתחנה יש אפשרות לערער על הקנס

לי-אור אברבך 01.04.2010

תוכן שיווקי - הדור הבא: תופעת "התוכן הממותג" תופסת תאוצה

משווקים בארה"ב כבר קונים את האפשרות לשדר פרסומות המתחזות לתוכנית טלוויזיה ולפרסם דרכן את המוצרים שלהם - בין אם מדובר במוצר צריכה או באג'נדה שהם רוצים לקדם ■ בישראל ההתייחסות לתופעה עדיין מסויגת

מתן שירם 31.03.2010

מסימני החג ברדיו "קול חי": נבדקות הפרות על תוכן שיווקי

הרשות השנייה מצאה ‎בשתי תוכניות ששודרו בתחנה חשיפה פרסומית מוגזמת למותגים סנו ופמפרס

לי-אור אברבך 24.03.2010

נפתח הליך הפרה נגד רשת על תוכן שיווקי בטקס מלכת היופי

לטענת הרשות השנייה, בתחרות היתה חשיפה מוגזמת לתכשיטי ה.שטרן ולמותג של מעצב האופנה דני מזרחי

לי-אור אברבך 10.03.2010

מועצת הכבלים והלוויין: להסיר אזכורים מסחריים בסדרה "התבורי'ס"

המועצה פתחה בהליך בירור מול ערוץ 24 בעניין התוכן השיווקי בתוכנית ■ טוענת כי בשבועות האחרונים נכללו בתוכנית אזכורים למותגים שלושת האופים ושופרסל ישיר - זאת לכאורה בניגוד להוראות רישיון הערוץ

לי-אור אברבך 08.03.2010

בזק ב"אח הגדול": התוכן השיווקי האפקטיבי בינואר-פברואר

עפ"י יפעת בקרת פרסום, שווי פעילות התוכן השיווקי של בזק בתוכנית "האח הגדול", בה היא משמשת כנותנת חסות מרכזית, עמד על כ-1.1 מיליון שקל ■ במקום השני - התוכן השיווקי של רשת ZER4U בתוכנית "הרווק"

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2010

האולפן השקוף של ערוץ 24 נאלץ למתן את שקיפותו

בשל שקיפות הקירות נחשפו דרכם שלטים מסחריים של חנויות בדיזינגוף סנטר - כך שבשידורים הוטמע תוכן שיווקי סמוי, בניגוד לכללי מועצת הכבלים והלוויין

לי-אור אברבך 27.01.2010

בדיקת "גלובס": איזה אתר מסעדות יותר אובייקטיבי - rest או 2eat?

אתרי המסעדות rest ו-2eat מציעים קופוני הנחה לצד שפע של מידע על תפריטים וכשרות - אבל שוכחים לציין כי מאחורי כתבות התוכן או רשימות ה"מומלצים" עומד לא מעט תוכן שיווקי שרחוק מלהיות אובייקטיבי

אפרת אהרוני 26.01.2010

תוכן שיווקי: בזק תיקח חלק בהפקת תוכנית חדשה של קשת

מדובר בתוכנית אקטואליה אינטראקטיבית בהגשת עמנואל רוזן, שתשודר מבית המרואיינים באמצעות רשת ה-NGN ■ בזק לא תשקיע כספים בתוכנית, אולם היא תספק לה את התשתית הטכנולוגית תמורת נראות על המסך

לי-אור אברבך 20.01.2010

נפתח הליך הפרה נגד קשת בגין תוכן שיווקי ב"האח הגדול"

הרשות השנייה טוענת לחשיפה מוגזמת למותג בזק בתוכנית ■ בזק היא נותנת החסות המרכזית ל"האח הגדול" זו העונה השנייה ■ עפ"י הכללים, חל איסור כי החברה המעניקה פרס תהיה גם חברה המעניקה חסות לתוכנית

לי-אור אברבך 12.01.2010

   12345678910   

   נמצאו 156 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 10