Hulu

כתבות אחרונות

 
DLD | DLD conference

בכיר בניוז קורפ: "טלוויזיה היא כבר לא מכשיר, היא תוכן"

דיווח מוועידת הטכנולוגיה והאינטרנט DLD במינכן, גרמניה ■ ג'ון מילר: "אם פעם היינו מדברים על תעשיית טלוויזיה בנפרד ועל תעשיית האינטרנט בנפרד, זה כבר לא המצב היום. בקרוב תהיה רק תעשיית מדיה"

רועי גולדנברג, מינכן 24.01.2012

לשחרר את החסימה: איך לקבל טלוויזיה, סרטים ומוזיקה ברשת?

שירותי תוכן פופולריים בארה"ב כמו הולו ונטפליקס חוסמים גישה לגולשים מישראל ■ הפתרון העוקף: שירותי VPN המציעים לגולשים כתובת אינטרנט אמריקנית

צחי הופמן 05.01.2012

3 מיליארד קטעים בחינם

זו כמות הווידיאו שצורך העולם דרך יו-טיוב. האם תמצא גוגל דרך להפסיק להפסיד מזה?

יריב לבסקי 07.11.2011

עכשיו קונים? יאהו רוכשת חברת פרסום מקוון ב-270 מ' ד'

ענקית האינטרנט יאהו הודיעה לפני זמן קצר על רכישת חברת Interclick, המתמחה בפרסום מקוון, בסכום המוערך בכ-270 מיליון דולר

אביחי אפוטה 01.11.2011

הולו ממשיכה לחפש מזומנים: שוקלת מחדש לצאת להנפקה

חברת שירות הווידיאו המקוון הפסיקה במאי השנה הליכים להנפקה ראשונית לציבור, לפי שווי כולל של 2 מיליארד דולר ■ החברה מחפשת מזה זמן רב הון על בסיס רכישה או גיוס חיצוני

גיא קצוביץ' 16.10.2011

יאהו בדרך החוצה מוול סטריט? זה מה שג'רי יאנג רוצה

האם עסקה עם חברת השקעות פרטית תציל את יאהו מקריסה? המנכ"ל לשעבר ואחד ממייסדי ענקית האינטרנט, ג'רי יאנג, מאמין שכן ■ וגם: יאהו יורדת סופית מרכישת Hulu

אביחי אפוטה 10.10.2011

הקדים את YouTube: הולו יגייס בנפקה ראשונה עד 300 מיליון דולר

החברה צפויה עשויה להגיש תשקיף לניירות הערך האמריקנית (SEC) עוד לפני סוף השנה ■ הולו הוקם ב-2007 כיוזמה משותפת של ניוז קורפ ו-NBC יוניברסל

מירה עוואד 09.10.2010

הטלוויזיה החכמה תתעכב בדרך

כשיגלוש הצופה הישראלי ל-Hulu הוא יקבל הודעת שגיאה המבשרת שאינו תושב ארה"ב

רועי גולדנברג 02.09.2010

ארה"ב: מדידת הרייטינג תשלב גם צפייה בתוכניות באינטרנט

מדובר במהלך ראשון מסוגו של נילסן, אשר ישפיע כבר בפברואר 2011 על המו"מ בנושא מחירי הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 22.02.2010

זינוק של 72% בצריכת הווידיאו בסלולר במחצית השנייה של 2009

כך עולה מממצאי דו"ח תנועת האינטרנט ברשתות סלולריות של אלוט תקשורת ■ הגידול בצריכת רוחב הפס ברשתות הסלולר בעולם נובע בעיקר מגידול משמעותי בשימוש באפליקציות כמו YouTube וסקייפ

גד פרץ 08.02.2010

"שנת 2010 היא רק ההתחלה של שוק הווידיאו באינטרנט"

כך אמר ג'ייסון קילר, מנכ"ל Hulu, בכנס ה-DLD במינכן ■ "אין קטע וידיאו אחד ב-Hulu שלא משולבים בו פרסומות, בין אם מדובר בתוכן חדש או ישן" ■ "אנחנו מקדימים בהרבה את התחזיות שלנו להכנסות"

דורון אביגד ונועה פרג, מינכן 26.01.2010
DLD | לפני כולם

"רוב הקהל של 'גיבורים' כבר לא יושב מול הטלוויזיה"

(עדכון) - טים קרינג, יוצר הסדרה הפופולרית "גיבורים", מסביר ל"גלובס" איך צריכה להתנהל סדרה בעידן הדיגיטלי שבו רוב הצופים כבר נמצאים במקום אחר ■ "צריך לדוג את הצופים במקום בו הם נמצאים - פייסבוק, טוויטר וכו'"

נועה פרג ודורון אביגד, מינכן 25.01.2010

התשובה הסינית ל-Hulu: חברת Baidu משיקה אתר לתכני וידיאו

האתר של "גוגל הסינית" יציע לגולשים צפייה בתכנים מוגנים בזכויות יוצרים, על-פי המודל של אתר הווידיאו האמריקני הפופולרי Hulu

שירות גלובס 07.01.2010

גוגל לחברות המדיה: העבירו את התכנים המקוונים שלכן ל-YouTube

ענקית ההחיפוש באינטרנט שואפת לעצב מחדש את מפת הפרסום המקוון: "הרעיון שפרסום ברשת שונה משאר הסוגים הולך להיעלם"

פייננשל טיימס 30.12.2009

YouTube: לא רק קליפים - גם תכנים באורך מלא בתשלום

האולפנים הגדולים חוששים לאפשר לגולשים גישה בחינם, ואילו YouTube רוצה לשכנע אותם שזה משתלם

שירות גלובס 16.12.2009

   123   

   נמצאו 39 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3