דעות

צחר רותם / גיל ג'יבלי

צחר רותם

20דעות
111טוקבקים
0עוקבים
34,983צפיות

דעה: זה הזמן ליצירתיות דיגיטלית
דעה: זה הזמן ליצירתיות דיגיטלית הפתרונות והכלים לאתגרי הקורונה כבר כאן • שלוש נקודות מפתח בדרך לשינוי הנדרש מחברות ומארגונים בעידן החדש
החבטה הכלכלית בעקבות משבר הקורונה היא קולקטיבית, ונדמה כי אין עוד תחום שנותר ללא פגע, למעט אולי תעשיית המזון ותחומים אחרים הרלוונט... המשך
דעה: איך ייראה השיווק ביום שאחרי
דעה: איך ייראה השיווק ביום שאחרי עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה

 

אי-שם מעבר לאופק כבר נראה בעמעום האור של תחילת היציאה ממשבר הקורונה. בין אם במגזר העסקי ובין אם במגזר הציבורי - בפן השיווקי, זו תה... המשך
דעה: התפקיד הכפול של הרשתות החברתיות במשבר הקורונה
דעה: התפקיד הכפול של הרשתות החברתיות במשבר הקורונה הרשתות החברתיות הן שחקן מפתח במשבר הקורונה, ובאופן פרדוקסלי זה עובד לשני הכיוונים • וגם: מה יעלה בגורל הסלפי המשותף?
אלה ימים לא פשוטים לאיש, בוודאי כאלה שחרדה מוכרת להם. אין ספק כי גם ללא הרשתות החברתיות, ההיסטריה סביב מגפת הקורונה - כפי שמוכיחה ... המשך
יום הבוחר: הקורונה היא חלומו של יצרן הפייק ניוז
יום הבוחר: הקורונה היא חלומו של יצרן הפייק ניוז בוועדת הבחירות הודיעו כי יפעלו למניעת פייק ניוז, כולל הפעלת השב"כ - אבל האמת היא שקשה לראות כיצד ניתן יהיה למנוע מראש את שיבוש הבחירות
עם הלשון בחוץ ועם בוחרים מותשים מריבוי מסרים, גימיקים חוזרים והקלטות שנשמרו לרגע האחרון, מגיעים המועמדים ליום הבוחר השלישי ברצף תו... המשך
דעה: הצרות של צוקרברג הן חדשות רעות למפרסמים
דעה: הצרות של צוקרברג הן חדשות רעות למפרסמים זה היה שבוע רע מאוד למארק צוקרברג, שעלול לסמן מגמה מדאיגה מבחינת פייסבוק כפלטפורמה שיווקית
פעם היה צריך תסריטאי, במאי, מפיק, שחקנים ונערת מים כדי להפיק סרט אקשן. החייל התאילנדי ג'קרפאנת' ת'ומ, זה שרצח בסוף השבוע שעבר בדם ... המשך
דעה: בעידן ה
דעה: האריה הזקן הכזיב
דעה: האריה הזקן הכזיב לאסון המעלית היה את כל הפוטנציאל להפוך לפיגוע תקשורתי מבחינת עיריית ת"א. אז איך זה שראש העיר הוותיק היה האחרון לזהות? • דעה

 

אסון המעלית שבו נספו בני הזוג דין שושני וסתיו הררי ייחרט בזיכרון הלאומי כטראומה קולקטיבית. בסיפור הזה היו את כל המרכיבים שהופכים א... המשך
דעה: עשור ההיפר-פרסונליזציה בפתח
דעה: עשור ההיפר-פרסונליזציה בפתח "האינטרנט של הדברים" יחייב את אנשי השיווק לשדר בעשור הבא בתדרים אחרים • ככה זה כשארון הבגדים "משוחח" עם הרמקול הביתי • דעה
ב-31 בדצמבר 1999, רגע לפני חצות, החסיר העולם כולו פעימה. באג 2000, שהיה ידוע גם בכינויו "באג המילניום," איים עלינו לכלותנו. כלומר,... המשך
דעה: לא כל הנוצץ זהב: למה נכשלו המשקפיים החכמים של גוגל
דעה: לא כל הנוצץ זהב: למה נכשלו המשקפיים החכמים של גוגל בקול ענות חלושה הודיעה גוגל בסוף השבוע על קצן של משקפי הגוגל גלאס להמונים. מדוע קרס המיזם היומרני ומה אפשר ללמוד מכך על היכולת לחזות את "הדבר הבא"
הרחק מאור הזרקורים שאפיינו את ימי ההשקה הזוהרים, חמש שנים בדיוק לאחר שבאו לאוויר העולם, הודיעה בסוף השבוע "גוגל" למשתמשי משקפי ה-G... המשך
ראשי ערים בפייסבוק: בין שאמה לחולדאי
ראשי ערים בפייסבוק: בין שאמה לחולדאי פוסט של ראש עיריית רמת גן על הכפלת קנסות הפך לוויראלי במיוחד – ולא במקרה • הבנה של הזירה ויצירתיות הם תנאי בסיסי להצלחה של ראשי רשויות בעולמות הפייסבוק
ב-17 באוקטובר נפל דבר ברמת גן. פוסט בדף הפייסבוק של ראש העירייה, כרמל שאמה, נפוץ לכל עבר בקרב תושבי העיר. במוקד הפוסט צילום של עוב... המשך
הצג דעות נוספות
צרו איתנו קשר *5988