אמון הציבור

כתבות אחרונות

 

לידיעת לקוחות מטבחי do it: הסיכוי להחזר כספי - קלוש

המועצה לצרכנות: "הסיכוי לקבל החזר הוא כמעט אפסי" ■ המפרקת הזמנית: "נעשה הכול כדי שהלקוחות יקבלו את המוצרים" ■ "גלובס" עונה על שורת שאלות בוערות

מיכל רז-חיימוביץ' 03/05/2012

נגנב לכם הסמארטפון? קבלו 5 טיפים להתמודדות

הסמארטפון של א' נגנב מידיו במהלך מסיבה - בעת שהקליד הודעת SMS ■ אלפי מכשירי סלולר נגנבים מדי שנה, ועדיין אין הנחיות מחייבות שלפיהן אמורות חברות הסלולר לפעול ■ "גלובס" ממפה את הבעיות הנפוצות ומציע דרכי התמודדות

אפרת אהרוני וצחי הופמן 02/05/2012

בדיקה: מה שווה תעודת האחריות על מוצרי החשמל שלכם?

לקראת חוק מדבקת האחריות שייכנס בקרוב לתוקף, בדק "גלובס" מה באמת עומד מאחורי ההבטחות הטמונות בתעודות אחריות, כמה באמת מממשים אותה, אילו הפתעות לא נעימות צפויות כשהיא נדרשת, והאם הרחבת אחריות היא עסק משתלם

אפרת אהרוני 30/04/2012

דוח "אמון הציבור" על ענף הסלולר: הכי פחות תלונות - נגד סלקום

מחקר שבודק את היקף התלונות נגד חברות הסלולר ואת חומרתן מגלה כי פלאפון מחזיקה במקום הראשון והלא מכובד, ואורנג' לא הרבה אחריה ■ בענף שמגלגל 19 מיליארד שקל בשנה, הבטחות-הסרק וחיובי היתר מהווים 60% מסך הפניות

אפרת אהרוני 15/03/2012

שיטת מצליח? כך פותחות חברות הסלולר תיקי הוצאה לפועל

אדם יכול למצוא את עצמו מקבל בבוקר יום בהיר הודעה על פתיחת תיק הוצאה לפועל בגין חוב לחברת סלולר שהוא כלל אינו לקוח שלה ■ איך זה קורה, ומה עושים?

מיכל רז-חיימוביץ' 08/03/2012

האם נמלים ותיקנים נמשכים למתקן המים של תמי 4?

כך, לפחות, עולה מתלונות של לקוחות ■ שטראוס מים בתגובה: "אין לנו קשר לכך"

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 04/03/2012

"מחיר השוקולד בישראל - פי 2 מארה"ב"

ארגוני הצרכנים מגיבים לטענות מנכ"ל שטראוס ציון בלס בבדיקה מקיפה שמוכיחה כי השוקולד בישראל יקר מאוד בהשוואה למדינות מערביות ■ תוקפים גם את יוניליוור: מעלה מחירי שוקולד "ורד הגליל" בעקבות שטראוס - 13% מאז אוקטובר

אילנית חיות 26/02/2012

"סימון מחירים אלקטרוני מקשה על השוואת מחירים"

כך טוענים ארגון "אמון הציבור" והמועצה לצרכנות, שמתנגדים להצעת החוק בנושא

מיכל רז-חיימוביץ' 08/01/2012

מהי משמעות ביטול הכוכבים והנקודות בכרטיסי האשראי?

האם ביטול הכוכבים והנקודות משול להפרת הסכם בין חברות האשראי ללקוחות? ■ על רקע התלונות הרבות מצרכנים, "גלובס" עונה על כל השאלות בנושא

אפרת אהרוני 17/11/2011

איך תוכלו להאזין לשיחה שלכם עם נציג שירות הלקוחות?

החברות מקליטות את השיחות של נציגיהן עם הלקוחות, אך בעת מחלוקת הן מסרבות להשמיע להם אותן ■ "גלובס" בודק מתי החוק מתגייס לעזרת הצרכן - ומגלה שהוא נמצא בעמדת נחיתות

מיכל רז-חיימוביץ' ואפרת אהרוני 24/10/2011

5 מצבים שיהפכו חופשה חלומית לסיוט

מזוודה שלא הגיעה, טיסה שהתעכבה והגעה למלון נידח שלא קשור למלון הנוצץ ששילמתם עליו: "גלובס" מצביע על כמה מהתקלות הכי מעצבנות בנסיעה לחו"ל - ובודק איך אפשר למזער נזקים

אפרת אהרוני 17/08/2011

אמון הציבור: "70% ממשקי-הבית משלמים את מחיר הצמיחה"

ממחקר שערך ארגון אמון הציבור עולה כי הדיור הוא בין הגורמים המרכזיים לעלייה ביוקר המחיה ■ "בגובה המשכורות במדינה נעוץ ההסבר להתעוררות המחאה הציבורית הרחבה"

ענבל עומר 26/07/2011

רמי לוי: הורדתי את מחיר הקוטג' ל-4.99 שקלים

גם שופרסל רוכבת על הגל: תמכור קוטג' במבצע 1+1 ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתגובה למחאת המחירים: "לא ניתן שיגזרו על הצרכנים בישראל קופון בלתי הגיוני"

שירות גלובס 14/06/2011

תחתום פה, פה ופה: מילון למונחים נפוצים בחוזים שונים

כולנו חותמים על חוזים שניסינו לקרוא ולא הבנו ■ "גלובס" עיין בכמה מההסכמים שיש לכל אחד מאיתנו בבית, גיבש תרגומון לעברית פשוטה ובדק את מי משרתת העמימות הלשונית

יעל גרוס-אנגלנדר 26/05/2011

לקוחות עסקיים, שימו לב: חברות הסלולר טומנות לכם מלכודות

אחת השיטות של חברות הסלולר לחייב לקוחות ל-3 שנים ולהעלות להם את התעריפים במהלך תקופת ההתחייבות היא להחתים אותם על חוזים של לקוחות עסקיים, גם כשמדובר בעסק זעיר

אפרת אהרוני 12/05/2011

שאלות ותשובות - משבר הדלק המזוהם: מגיע לכם פיצוי?

נגד מי מגישים את התביעות? האם הכסף ירד לטמיון? כיצד לפעול מול סוכן הנסיעות? ■ תשובות לשאלות המרכזיות בעקבות משבר הדלק המזוהם

מיכל רז-חיימוביץ' 08/05/2011

   123456789   

   נמצאו 130 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 9