המועצה לצרכנות: "הסיכוי לקבל החזר הוא כמעט אפסי" ■ המפרקת הזמנית: "נעשה הכול כדי שהלקוחות יקבלו את המוצרים" ■ "גלובס" עונה על שורת שאלות בוערות
הסמארטפון של א' נגנב מידיו במהלך מסיבה - בעת שהקליד הודעת SMS ■ אלפי מכשירי סלולר נגנבים מדי שנה, ועדיין אין הנחיות מחייבות שלפיהן אמורות חברות הסלולר לפעול ■ "גלובס" ממפה את הבעיות הנפוצות ומציע דרכי התמודדות
לקראת חוק מדבקת האחריות שייכנס בקרוב לתוקף, בדק "גלובס" מה באמת עומד מאחורי ההבטחות הטמונות בתעודות אחריות, כמה באמת מממשים אותה, אילו הפתעות לא נעימות צפויות כשהיא נדרשת, והאם הרחבת אחריות היא עסק משתלם
מחקר שבודק את היקף התלונות נגד חברות הסלולר ואת חומרתן מגלה כי פלאפון מחזיקה במקום הראשון והלא מכובד, ואורנג' לא הרבה אחריה ■ בענף שמגלגל 19 מיליארד שקל בשנה, הבטחות-הסרק וחיובי היתר מהווים 60% מסך הפניות
אדם יכול למצוא את עצמו מקבל בבוקר יום בהיר הודעה על פתיחת תיק הוצאה לפועל בגין חוב לחברת סלולר שהוא כלל אינו לקוח שלה ■ איך זה קורה, ומה עושים?
כך, לפחות, עולה מתלונות של לקוחות ■ שטראוס מים בתגובה: "אין לנו קשר לכך"
ארגוני הצרכנים מגיבים לטענות מנכ"ל שטראוס ציון בלס בבדיקה מקיפה שמוכיחה כי השוקולד בישראל יקר מאוד בהשוואה למדינות מערביות ■ תוקפים גם את יוניליוור: מעלה מחירי שוקולד "ורד הגליל" בעקבות שטראוס - 13% מאז אוקטובר
כך טוענים ארגון "אמון הציבור" והמועצה לצרכנות, שמתנגדים להצעת החוק בנושא
האם ביטול הכוכבים והנקודות משול להפרת הסכם בין חברות האשראי ללקוחות? ■ על רקע התלונות הרבות מצרכנים, "גלובס" עונה על כל השאלות בנושא
החברות מקליטות את השיחות של נציגיהן עם הלקוחות, אך בעת מחלוקת הן מסרבות להשמיע להם אותן ■ "גלובס" בודק מתי החוק מתגייס לעזרת הצרכן - ומגלה שהוא נמצא בעמדת נחיתות
מזוודה שלא הגיעה, טיסה שהתעכבה והגעה למלון נידח שלא קשור למלון הנוצץ ששילמתם עליו: "גלובס" מצביע על כמה מהתקלות הכי מעצבנות בנסיעה לחו"ל - ובודק איך אפשר למזער נזקים
ממחקר שערך ארגון אמון הציבור עולה כי הדיור הוא בין הגורמים המרכזיים לעלייה ביוקר המחיה ■ "בגובה המשכורות במדינה נעוץ ההסבר להתעוררות המחאה הציבורית הרחבה"
גם שופרסל רוכבת על הגל: תמכור קוטג' במבצע 1+1 ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתגובה למחאת המחירים: "לא ניתן שיגזרו על הצרכנים בישראל קופון בלתי הגיוני"
כולנו חותמים על חוזים שניסינו לקרוא ולא הבנו ■ "גלובס" עיין בכמה מההסכמים שיש לכל אחד מאיתנו בבית, גיבש תרגומון לעברית פשוטה ובדק את מי משרתת העמימות הלשונית
אחת השיטות של חברות הסלולר לחייב לקוחות ל-3 שנים ולהעלות להם את התעריפים במהלך תקופת ההתחייבות היא להחתים אותם על חוזים של לקוחות עסקיים, גם כשמדובר בעסק זעיר
נגד מי מגישים את התביעות? האם הכסף ירד לטמיון? כיצד לפעול מול סוכן הנסיעות? ■ תשובות לשאלות המרכזיות בעקבות משבר הדלק המזוהם
ONE ZEROאלונה בר אוןאמון במוסדות שלטון החוקדן אריאליהמגזר העסקיהמכון הישראלי לדמוקרטיההתקשורתמערכת המשפטמשטרת ישראלפרקליטות המדינה