המותגים המושקעים

כתבות אחרונות

 

סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר

חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר

נתי יעקובי 26.04.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-483 אלף דולר

חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר

נתי יעקובי 19.04.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-454 אלף דולר

אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר ; סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג

נתי יעקובי 12.04.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-706 אלף דולר

אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר ; שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום

נתי יעקבי 05.04.2009

פלאפון ופרטנר - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט ; פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 29.03.2009

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח

נתי יעקובי 22.03.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה בפרסום של כ-827 אלף דולר

חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר

נתי יעקובי 15.03.2009

מותגי התקשורת בזק וסלקום - המושקעים ביותר בפרסום בשבוע החולף

סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 01.03.2009

המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

HOT ומגה בול מובילות באוף-ליין, קסטרו וסלקום באון-ליין ; החורף שב ואיתו גם שבה טבע לטבלה

נתי יעקובי 22.02.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר

yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר

‎‎נתי יעקובי‏ 12.02.2009

טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר

נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר

נתי יעקובי 29.01.2009

   12345678910   

   נמצאו 155 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 10