במקום השני - רשת א.ל.מ, המפרסמת הנחה של 20% על כל מכשירי הטלוויזיה לכבוד המונדיאל, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון שקל
במקום השני - סופר-פארם עם קמפיין ל-BEAUTY CITY ול-BEAUTY SALE בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
המונדיאל גורר כצפוי גל של פרסומות למכשירי טלוויזיה, כאשר הבולטת בהן היתה לסדרת NEOPDP של פנסוניק
HOT ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובם של אנשי "הבורר" ומובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית
רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי
הקמפיין של תנובה ל"משכנתא שנה במתנה" התפרס על כל אמצעי המדיה והגיע לראש טבלת המותגים המושקעים
החברה מובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית לאחר שהשיקה אתר הכולל את כל הטבות ה"כוכבים"
ההגעה של ה-VOD לחברת הלוויין נותנת את האות לקמפיין ההשקה ל-yesMaxTotal, באמצעות מקאן-אריקסון
אצבעות שוקולד פרה של עלית מתמקמות במקום השני בטבלת המותגים המושקעים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון
רשתות השיווק, רשתות הפארם ובעצם כל השוק נערך לקרב על הכיס של הצרכן לקראת פסח ■ שופרסל השקיעה בפרסום השבוע כ-1.4 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.3 מיליון שקל
מכבי שירותי בריאות מגבירה את הווליום הפרסומי וקופצת למקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבועית
בנק דיסקונט "מחזיר לחיים" את שייקה אופיר ומתמקם בראש טבלת המותגים המושקעים של השבוע החולף
תנובה השקיעה בפרסום כ-1.2 מיליון שקל במהלך השבוע החולף ■ במקום השני - שקם אלקטריק
בנק דיסקונט במקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
עוד לפני שהספקנו להיפרד מהקמפיין של HOT לממיר המקליט MAGIC, מעלה החברה לאוויר את הפרסומת השנייה מתוך טרילוגיית "הבורר" - והפעם ל-VOD
דירוג המותגים השנתילהט"ביםהפקולטהמותגיםמותגים בינלאומיים