החורף בפתח - וקופות-החולים מעלות את הווליום הפרסומי: שירותי בריאות כללית פרסמה בשבוע החולף בהיקף של כ-1.2 מיליון שקל
עוד בטבלת המותגים המושקעים ביותר השבוע: פרטנר, yes, HOT וגינדי השקעות
HOT ו-yes הגבירו השבוע את הווליום הפרסומי במסגרת הקרבות בטלוויזיה הרב-ערוצית
במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות
פרויקט שאפתני כמו גינדי ת"א, הכרוך בעלויות מימון לא פשוטות, דרש מהלך שיווקי רחב-היקף ■ למשימה גויסו שלמור-אבנון-עמיחי, שבחרו את הסלוגן "פרויקט של פעם ב-100 שנה"
בראש טבלת המותגים השבוע עומד הקמפיין למהלך "אורנג' BE FIRST" עם השקעה של כ-2.2 מיליון שקל, ובמקום השני - הקמפיין לחבילות אורנג' חו"ל עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל
מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים
רשתות השיווק מחממות מנועים לקראת החגים: מגה בול - במקום הרביעי בטבלה עם השקעה פרסומית של כ-1.4 מיליון שקל
התחרות עם שופרסל מביאה את מגה בול לראש דירוג המותגים המושקעים ■ מקדונלד'ס חוזרת לחמישייה הפותחת
קמפיין "חשבון צמיחה" ממקם השבוע את בנק הפועלים בראש טבלת המותגים המושקעים ■ במקום השני - 013 נטוויז'ן
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - קמפיין "מרקו" של HOT עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
למקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף הגיעה סופר-פארם, עם השקעה בפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA
מהלך התלת-ממד של בזק בראש דירוג המותגים המושקעים, ובנק דיסקונט מגביר ווליום פרסומי בדרך למקום השני
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - חישגד של מפעל הפיס עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל בשבוע החולף
דירוג המותגים השנתילהט"ביםהפקולטהמותגיםמותגים בינלאומיים