מתלונות שהגיעו לרשות עולה לכאורה כי באופן סדרתי נמנעת פרטנר מלמסור לצרכנים חוזה כתוב הכולל את פרטי העסקה העיקריים, כפי שדורש החוק ■ פרטנר דוחה את הטענות נגדה
עו"ד תמר פינקוס הקצתה ל-HOT שבוע לתיקון הפרות חוזרות של חוק הגנת הצרכן - בהן אי-מסירת הסכם בכתב ואי-ביטול עסקה ■ HOT בתגובה: "כמעט כל התלונות אינן מוצדקות"
זאת בעקבות תלונות של צרכנים על היעדר פירוט מספיק ■ רשתות השיווק יחויבו להציג על גבי אריזות הירקות והפירות את משקל המוצר באריזה, את מחירו הכולל ואת המחיר ליחידת מידה
הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברה להסיר מיידית פרסומים מטעים, בהם מחירי כרטיס טיסה שבפועל עלה יותר ■ צבר בתגובה: אנו עומדים מאחורי המחירים באתר
מתלונות צרכנים שהגיעו לרשות עלה כי ארקיע מפרסמת באתר, ליד המחיר הדולרי של הטיסה, מחיר שקלי לפי שער הדולר ביום התשלום ואף גובה על-פיו - בניגוד לחוק הגנת הצרכן
הממונה על הרשות להגנת הצרכן הציבה אולטימטום של חודשיים לתיקון הפרסומים ■ אוסרת על פרסום מבצעי תיירות כשאזל המלאי ומחייבת פירוט על המחיר לפני ואחרי המבצע
הטעיית צרכניםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות תעופהחוק הגנת הצרכןטיסותמשקאות קליםעיצום כספיקנסותשטראוס