ג'ם טריק יוקסל, מנכ"ל יוניליוור ישראל, הגיע לכאן מטורקיה בדיוק חודש לפניהקורונה - ומיד נשאב לסערה המקומית והעולמית • בראיון ראשון ובלעדי הוא מבטיח שהחברה לא תעלה מחירים בקרוב, מספר איך הפסקנו לקנות דאודורנט, ומגלה האם יש סיכוי שהעובדים שלו יעברו לעבוד 4 ימים בשבוע
חברת יוניליוור, שמחזיקה בגלידות שטראוס המשווקת את המותג מגנום בישראל, מרחיבה את פעילות המותג לקטגוריה של גלידות לצריכה ביתית
לגלובס נודע כי ענקית מוצרי הצריכה החלה בפיילוט של אתר סחר מקוון המתבסס על משלוחים מתוך פיצוציה בת"א, במסגרתו היא מוכרת ארטיקים וממתקים • מאז פרוץ משבר הקורונה התגברו הניסיונות של יצרניות מזון ויבואניות מקומיות למכור מוצרים ישירות לצרכן
הודעת ענקית המשקאות הקלים הגיעה לאחר שתאגיד יוניליוור העולמית מסר אמש כי יעצור את הפרסום שלו ברשתות החברתיות "עד סוף השנה לפחות" • יותר מ-90 ארגונים, תאגידים ומשווקים הצטרפו לקמפיין #StopHateProfit במסגרתו יפסיקו לפרסם ברשת החברתית במהלך חודש יולי
לקוחות יוכלו להזמין לחוף מארזים המכילים מגוון רחב של גלידות מבית המותג המקומי של יוניליוור, גלידת שטראוס, ולקבל אותם בצידנית ממותגת עד הכתובת הרצויה
שיעור הנשים בהנהלת החברה עמד על 38% ב-2010 • יוניליוור הצליחה להגיע לשוויון מגדרי שנה לפני היעד שקבעה לעצמה
וגם: ד"ר צחי גליקמן, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת מערכות חימוש ברפאל, ימונה לתפקיד סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת מחקר, פיתוח והנדסה בחברה • השיחה
חברת המזון הגדולה בישראל במגעים לכניסה למיזם המכירה המקוונת לסופרמרקטים שכונתיים שהקימה יוניליוור • המיזם מציע לסופרמרקטים ומכולות תשתית להקמת אתר מכירות ברשת • שיתוף-פעולה שכזה עשוי להיות כפוף לאישור הרשות לתחרות
דני רוז'נסקי הוא מנהל הפיתוח של גלידת שטראוס מבית יוניליוור, והוא טעם יותר גלידות ממה שאפשר לדמיין • התפקיד שלו הוא לקלוע בדיוק למה שהצרכנים מחפשים במקרר הגלידות • אנשים שנהנים בעבודה, מדור מיוחד
יוניליוור החליטה "לחסל" את התנין של עוגי ואת התוכי של שוגי, המופיעים על דגני הבוקר ועל חטיפי הדגנים של המותג תלמה המיועדים לילדים • הסיבה: מדובר במוצרים שנושאים סימון אדום, ובחברה החליטו להימנע משימוש בדמות שתעודד ילדים לצרוך מוצרים אלה
יוקסל ייכנס לתפקיד בפברואר ויחליף את ענת גבריאל, שמונתה בספטמבר האחרון לתפקיד סגנית נשיא גלובלית ביוניליוור • מדובר במינוי של מנכ"ל בינלאומי שמגיע מחוץ לישראל, ולא של אחד מבכירי החברה המקומית
החברה מייקרת את הגלידות שהיא מייצרת תחת המותג גלידות שטראוס בשיעור של עד 4% • בין המוצרים שיתייקרו: "טילון", "מגנום" ו"סולרו" • הנימוק של יוניליוור: "עלייה מתמשכת בתשומות הייצור"
ענקית המזון המהיר החלה לשווק בארה"ב המבורגר מבוסס חלבון צמחי, ומספר הלקוחות החדשים זינק • בינתיים הקציצה הפופולרית לא יכולה לנחות באירופה בשל דרישות תקינה, וברשת מצאו פתרון יצירתי: יוניליוור תייצר עבורם גרסה לשוק האירופי • איזו גרסה תגיע לישראל?
יוניליוור הודיעה כי היא מקטינה את האריזות של מספר סדרות של מוצרים ובהם דגני בוקר של תלמה, קליק, חטיף נשנושים וקרקרים של נשנושים • הסיבה לטענת החברה: עלייה בעלויות הייצור • האם המתחרות בדרך למהלך דומה?
החברה מקטינה את האריזות של ארבע סדרות מוצרים שלה – כריות, קליק, חטיף נשנושים וקרקרים של נשנושים • הייקור בעקבות הקטנת האריזות יגיע לשיעור של עד 15% ל-100 גרם במחיר לקמעונאי • המשמעות: הייקור עבור הצרכנים יהיה גבוה יותר
זאת אחרי 6.5 שנים כמנכ"לית יוניליוור ישראל • בתפקידה החדש תוביל גבריאל את אסטרטגיית ניהול ההכנסות העולמית של החברה
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס