הצעה זו עולה על הצעת הרכש בסך 16.7 מיליארד דולר שהגישה קראפט ■ רכיב המזומנים בהצעת הרשי יהיה 10 מיליארד דולר לפחות ■ מוקדם יותר השבוע דווח על שיחות בין הרשי לפררו לגבי הגשת הצעה משותפת
בין הרשי ופררו נערכים דיונים ראשוניים במטרה להגיש הצעת רכש משותפת עבור קדבורי ■ הצעת רכש זו צפויה להתחרות בניסיון של קראפט פודס לרכוש את החברה
תנסה לחזק את מעמדה בקטגוריות השוקולד לילדים ■ מנכ"לית חטיבת התענוג בשטראוס, סיגל שילוני: "עלית היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. המותג עלית שהיה גוליבר בארץ הגמדים - הפך לגוליבר בארץ הענקים"
יצרנית הממתקים הבריטית סירבה אתמול להצעת הרכש של יצרנית המזון האמריקנית קראפט בסך 16.7 מיליארד דולר ■ אנליסטים העריכו כי נסטלה עשויה לחבור להרשי כדי לפצל את קדבורי
שני מחקרים מזעזעים את העולם: האחד נגד מזון אורגני והשני בעד ממתקים וג'אנק פוד
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום, ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור היקף התקציב הכולל - 4 מיליון שקל בשנה
Beאייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)מזוןסלמונלהעליתקינדרשוקולדשטראוסתעשיית המזון