ניהול

כתבות אחרונות

 
חצי שעה של השראה. ערן גפן על ביטול למידה / צילום: מנחם רייס

הידע והניסיון שצברתם הם גם האויב הכי גדול שלכם

אחת היכולות הקריטיות למנהלים בימינו היא ביטול למידה - פשוט לשכוח את כל מה שאתם יודעים • בלי זה קשה לייצר צמיחה בעולם החדש • הבעיה היא שזה אחד הדברים הקשים לביצוע

ערן גפן 28.06.2023
מתכננים לצאת לחופשה? / צילום: Unsplash, ron fung

הגבולות שכדאי לכם להציב לפני שאתם יוצאים לחופשה

חופשות מהעבודה הן חיוניות לצמצום השחיקה, הגברת האנרגיה ושיפור הבריאות והרווחה הכללית • אך לפעמים אנשים לא מצליחים להתנתק, כך שהם מוצאים עצמם משיבים למיילים במקום לבלות עם הילדים • כך תציבו גבולות ברורים, תוך שמירה על מקצועיות ופרו־אקטיביות

Harvard Business Review 28.06.2023
לינקדאין / צילום: Shutterstock

הפיתוח של לינקדאין שמראה לאיזה כיוון הולך שוק העבודה

הרשת החברתית השיקה לאחרונה פיצ'ר המאפשר למועמדים לבחון איך המיומנויות שלהם משתלבות עם הדרישות למשרות שונות • מנהלים רבים כבר החלו להשתמש בפלטפורמה לגיוס מועמדים • האם הניסיון והתואר יפנו את מקומם לכישורים? מגייסים סבורים: "הגענו לנקודה שהתארים לא באמת רלוונטיים"

סתיו ליבנה 27.06.2023
ChatGPT / אילוסטרציה: Unsplash

ארבעה חוקרים יצאו לגלות איך להשתמש ב־ChatGPT לקידום העסק

ה־ChatGPT פתח בפני הצרכן האישי שלל כלים המסוגלים להקל על פעולות יום-יומיות • מחקר חדש בחן באיזו דרך אפשר להשתמש בפלטפורמה לטובת קידום העסק, ואילו יתרונות גלומים בה • איך תזהו תקלות פוטנציאליות בשירות? כך זה עובד

Harvard Business Review 26.06.2023
אחד מכל 25 עמיתים במקום עבודה נוטה לחוש ספקטרום של רגשות שליליים שנע בין חוסר כבוד, להדרה ונחיתות / צילום: Unsplash

המחקר שמגלה: אלה 7 הדרכים לגרום לעובדים להרגיש מוערכים

אחד מכל 25 עמיתים במקום עבודה נוטה לחוש קשת רחבה של רגשות שליליים שנעה בין חוסר כבוד, הדרה ונחיתות, שבסופו של דבר משפיעים על המוטיבציה ומימוש הפוטנציאל שלו • חוקרים מציעים למנהלים שבע דרכים מבוססות על ניתוח דאטה, ליצירת תרבות של כבוד

ג'ק זנגר וג'וזף פולקמן Harvard Business Review 21.06.2023
הפקולטה לניהול. צאו לשטח ועבדו לצד העובדים שלכם / צילום: Shutterstock

למה כל מנהל צריך לעשות משמרות בשירות לקוחות באופן קבוע

ככל שמנהלים מבלים יותר זמן בעבודת שטח, ממש כמו זאת שהם משלמים לעובדים שלהם לעשות, כולם מרוויחים יותר: העובדים נחשפים לדרך הפעולה שלהם, לומדים ממנה ומשתפרים, הקרבה ללקוחות מאפשרת להם להבין באמת מה קורה בארגון וכך לגבש אסטרטגיות נכונות - והפרודוקטיביות של כל הצדדים עולה

ד"ר ליאת אלדור 20.06.2023
הצעדים הקטנים שחסכו מיליוני שעות עבודה / צילום: Shutterstock

כך הצליחו חברות הענק לחסוך מאות מיליוני דולרים - בלי שינויים דרמטיים

תנאי השוק ולחץ המשקיעים שולחים את אמריקה התאגידית למרוץ התייעלות • חברות ענק כמו פייסבוק, AirBnb ושופיפיי גילו שביטול של שורת מטלות קטנות שגוזלות זמן מוביל להגברת הפרודוקטיביות ולחיסכון משמעותי בכסף

The Wall Street Journal 17.06.2023
איך לצאת מחוזקים ממחלוקות בעבודה / צילום: Unsplash

מחקר חדש מציג: איך להתווכח בעבודה בלי לשבור את הכלים

אנשים ניצבים מול חילוקי דעות כל הזמן, גם במקום העבודה, אך לרוב הם לא מצליחים לתקשר באופן שמניב פירות, והרוחות מתלהטות • מחקר חדש מציע כמה רעיונות שיסייעו לכם לקבוע את תוצאות הקונפליקט, וכמו בכל עניין בחיים - הכל תלוי בגישה

Harvard Business Review 14.06.2023
חצי שעה של השראה. ערן גפן בשיחה עם יפעת רייטר / צילום: אוהד רומנו, מנחם רייס

המנכ"לית שהתגוררה בשש מדינות: "זה מאפשר לי להתמודד עם חוסר ודאות"

למנכ"לית AIG, יפעת רייטר, הייתה ילדות של שינויים קיצוניים, בחסות אבא שעבד באל על והעביר את המשפחה למדינה אחרת בכל שנה־שנתיים • אורח החיים הזה לימד אותה להסתגל במהירות לכל מצב, וגם את כוחה של האמפתיה - שהיא מיישמת היום בגישה הניהולית שלה • בשיחה עם ערן גפן, היא מספרת איך פילסה את דרכה מתחתית החברה לצמרת, וגם למה חשוב להציג קודם כל את החסרונות של כל מצב

ערן גפן 09.06.2023
משה מקבל את פני המרגלים, פרט מציור של ג'ובאני לאנפרנקו, 1621-1624 לערך / צילום: ויקיפדיה

אלו שנבהלים מהסיכון ואלו שמזהים את ההזדמנות: סוגי המנהיגים שמובילים חברות

במרכז פרשת שְׁלַח עומד סיפורם של 12 המרגלים ששלח משה לתור את ארץ ישראל ולשוב עם דו"ח מפורט אודותיה • עשרה מהם מעבירים ניתוח פסימי במיוחד, ושניים, יהושע בן נון וכלב בן יפונה, שבים עם מסקנה אופטימית • מי שמגיע רחוק הם המנהיגים שרואים את טובת הכלל, ומבינים שבסיטואציה המורכבת טמון הרווח

איתיאל גולדויכט 09.06.2023
בעולם משתנה חברות חייבות לשנות כמה מהנחות היסוד שלהן / צילום: Unsplash, maksym ostrozhynskyy

המהפכה הדיגיטלית במפנה, וחברות חייבות לאמץ "חלופה רדיקלית"

בעולם המשתנה, בו הליכי החדשנות מעצבים מחדש מודלים עסקיים, חברות חייבות לשנות כמה מהנחות היסוד שלהן • הן מוכרחות ללמוד לחפש וליישם רעיונות חדשים במקביל, לקחת חלק עם הלקוחות במסעותיהם האישיים ולהעמיק את האינטגרציה בין העובדים לטכנולוגיות

Harvard Business Review 07.06.2023
שוק טאלנטים פנימי / צילום: Unsplash, manuel nageli

מגוגל ועד צבא ארה"ב: הכירו את הפלטפורמה שסוחפת תאגידי ענק

שוק טאלנטים פנימי (Internal Talent Marketplace) הוא אינדקס דיגיטלי פופולרי בארגונים רבים • הוא מאפשר פיתוח וניידות, פותח הזדמנויות חדשות בפני העובדים, וכך מונע תחלופה רבה • אבל יש גם כוכבית שכדאי להכיר

Harvard Business Review 05.06.2023
הרווארד בגלובס. איך הסביבה הפיזית משפיעה על חיי העבודה / צילום: Unsplash, Leonard Cotte

בבית, במשרד, עם עציץ או ליד חלון: איך הסביבה הפיזית משפיעה על חיי העבודה

השנים האחרונות גרמו לנו לבחון מחדש הרבה צדדים בחיינו, בהם את התפקיד והמצב של מקומות העבודה שלנו • המרחב בו אנו עובדים משקף וגם מעצב את הזהות המקצועית שלנו • כך תוכלו ליצור לכם סביבת עבודה שתאפשר לכם להוציא מעצמכם את המיטב

Harvard Business Review 03.06.2023
הפקולטה לניהול. לעודד חדשנות אצל העובדים / צילום: Shutterstock

זה מה שמנהלים צריכים לעשות כדי לעודד חדשנות אצל העובדים

מחקר מצא כי אנשים שמגדירים עצמם אינדיבידואליסטים - ופחות כחלק מקולקטיב - עשויים להעלות רעיונות חדשניים יותר, לקדם ולפתח אותם • כדי להבטיח חדשנות בארגון, מנהלים יכולים לייצר לעובדיהם סביבה בה ירגישו מוערכים וגאים בייחודיות שלהם • איך הם יעשו זאת?

ד״ר מורן לזר 01.06.2023
איך לפטר עובדים בעידן של עבודה מרחוק? / צילום: Unsplash, dayne topkin

איך מפטרים עובדים שעובדים מהבית והאם אפשר לעשות את זה בזום?

ברקע גלי הפיטורים הגלובליים, השאלה איך להודיע לעובדים על עתידם עברה גם היא לאמצעים מקוונים • הכנה לאירוע היא קריטית, ייתכן יותר מפיטורים פיזיים, בגלל המרחק והיעדר קשר עין • כך גם תשמרו על המוטיבציה של העובדים האחרים

Harvard Business Review 29.05.2023
הפקולטה לניהול. מי יגיע לתוצאה הטובה ביותר במשא ומתן? / צילום: Shutterstock

בעל הניסיון, הידידותי או הישר: מי יגיע לתוצאה הטובה ביותר במשא ומתן?

מחקרים מצאו כי רוב האנשים יעדיפו לקבל שירות או לעשות עסקים עם בעלי מוניטין של יושר • אנו תופסים את התכונה הזאת בדירוג גבוה יותר למטרות אלה מאשר חוכמה, בקיאות או ניסיון • בניהול משא ומתן נמצא כי אנשים שנחשבים ישרים הניבו הסכמים שבהם הרווח לשני הצדדים היה מקסימלי

ד"ר אילנית סמן טוב נחליאלי ופרופ' סימון מורן 25.05.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 1039 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 65