זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון
משרד הפרסום ראובני-פרידן נרתם אקטיבית לטובת המאבק: יערוך משמרות מחאה, ובנוסף נשים שיבחרו לשבות באותו יום יקבלו תשלום על יום עבודה • גם קבוצת התקשורת unik שבבעלות ניסים דואק הודיעה כי היא תומכת במחאה ותאפשר לעובדות המוחות נגד אלימות לשבות ללא פגיעה בשכרן
הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב
ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד
ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל
למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים
מערכי הפרסום ינוהלו באופן עצמאי, וכל מותג ישמור על DNA נפרד • קסטרו תמשיך לבסס את הקשר עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, והודיס תסמוך על בר רפאלי
אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות • תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית
היקף התקציב מוערך בכ-7 מיליון שקל לשנה ■ משרד הפרסום המטפל כיום בתקציב הוא ראובני-פרידן
פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, משמש כחבר בוועדה המייעצת לדירקטוריון בלאק קיוב ■ בין לקוחות העבר של החברה: איש העסקים נוחי דנקנר והמפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54
המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק
התקציב טופל ב-10 השנים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי ■ כמקובל בענף הפרסום, הרקע לשינוי הוא חילופי מנהלים ברשת
המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל
Effie Awardsאדלר חומסקיגיתםגליקמן שמיר סמסונובזיו קורןטבעולמינוי בכיריםמשרדי פרסוםניב חורשתקציב פרסום