ראובני פרידן

כתבות אחרונות

 
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן

סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן

זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2018
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר

משרדי הפרסום והיח"צ נרתמים לעזרה בשביתת הנשים

משרד הפרסום ראובני-פרידן נרתם אקטיבית לטובת המאבק: יערוך משמרות מחאה, ובנוסף נשים שיבחרו לשבות באותו יום יקבלו תשלום על יום עבודה • גם קבוצת התקשורת unik שבבעלות ניסים דואק הודיעה כי היא תומכת במחאה ותאפשר לעובדות המוחות נגד אלימות לשבות ללא פגיעה בשכרן

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2018

מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן

הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018

רשמית: בוטלה תחרות קקטוס הזהב

ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018

מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב

ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2018
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר

יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו

למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי

בעקבות הרכישה: קסטרו והודיס יעברו לרכישת מדיה משותפת

מערכי הפרסום ינוהלו באופן עצמאי, וכל מותג ישמור על DNA נפרד • קסטרו תמשיך לבסס את הקשר עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, והודיס תסמוך על בר רפאלי

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2018
אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר

מקאן ואדלר מתמודדים ראש בראש על הובלת תחרות האפי

אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות • תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2018
קופת חולים לאומית / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית ייצא למכרז

היקף התקציב מוערך בכ-7 מיליון שקל לשנה ■ משרד הפרסום המטפל כיום בתקציב הוא ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2018
אודי פרידן / צילום: איל יצהר
אודי פרידן | לפני כולם

הג'וב של אודי פרידן בחברת הריגול העסקי בלאק קיוב

פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, משמש כחבר בוועדה המייעצת לדירקטוריון בלאק קיוב ■ בין לקוחות העבר של החברה: איש העסקים נוחי דנקנר והמפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין

שירי דובר 11.02.2018
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך

פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017
קמפיין סלקום / צילום מסך

דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017

תקציב הפרסום של מותג הרכב קאדילק עובר לראובני-פרידן

המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק 

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2016
רשת אורט לוגו

ראובני-פרידן זכה בתקציב הפרסום של אורט בהיקף 5 מיליון שקל

התקציב טופל ב-10 השנים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי ■ כמקובל בענף הפרסום, הרקע לשינוי הוא חילופי מנהלים ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 10.08.2016

מקאן, אדלר וראובני - המשרדים הבולטים השנה בתחרות האפי

המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2016
תלמידי בית הספר אורט רמת יוסף בבת ים / צילום: כפיר זיו
אורט | לפני כולם

אורט הציעה למשרדים בינוניים להתמודד על תקציב הפרסום שלה

עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל 

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2016

   1234567891011121314   

   נמצאו 211 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 14