הקמפיין של אורנג' עם מגדת העתידות באמצעות ראובני-פרידן מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות עלייה בסך ההשקעה הכספית בקמפיינים
בראש החברה יעמוד אורן יוניוב, מנכ"ל יונייטד לשעבר, שנתבע ע"י ראובני-פרידן לעמוד בצינון של שנתיים החברה תטפל בתקציבי המדיה של לקוחות שלמור-אבנון-עמיחי ומשרדי פרסום נוספים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג' של ראובני-פרידן היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע במונחי זמן מדיה
החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי
החברה החדשה, בניהולו של מנכ"ל מיוז לשעבר, תנהל את תקציבי המדיה של ראובני-פרידן שלמור-אבנון-עמיחי, השותף של ראובני-פרידן בחברת המדיה יונייטד שפורקה, צפוי להקים גם הוא חברת מדיה חדשה
שקד טוען גם כי "אילון זרמון פנה אליי והציע לי להיכנס כשותף ב-25% מזרמון-גולדמן" זרמון בתגובה: "מגוחך! איננו זקוקים לשירותיו. אני מודה לו על הפנייה"
בכתב ההגנה חשף יוניוב הודעות SMS בהם רומז פרידן כי לבוגדים מגיע מוות בהתחשמלות יוניוב טוען כי היחסים העכורים עם פרידן סיכנו את יונייטד ולקוחותיה, ודורש מביהמ"ש שלא להיענות לצו המניעה שביקש פרידן
רמי שלמור השעה את מינויו כיו"ר איגוד משרדי הפרסום כדי להיאבק בפרידן ובשילוח: "החיבור בין מקאן לראובני הוא פגיעה בתחרות, ואת המורסה הזאת צריך לפוצץ" אודי פרידן בתגובה: "זה ספין נוסף של שלמור"
זאת על רקע המאבק מול ראובני-פרידן ואילן שילוח יוחלף ע"י יאיר גלר שלמור: "המאבק הוא נגד שילוח, שיוצר מצב שאי-אפשר להתחרות בו; החיבור בינו לבין ראובני הוא פגיעה בתחרות, ואת המורסה הזאת צריך לפוצץ"
טופל קודם לכן ע"י ראובני-פרידן החברה החלה באחרונה לפרסם גם בטלוויזיה, והגדילה את תקציב הפרסום
יוניוב, שהחל את דרכו בענף כמנכ"ל ראובני-פרידן, טוען כי מטרת הפרסומים אודותיו ע"י אודי פרידן היא "להשפילו, לבזותו ולפגוע במשלח-ידו" טרם החלטת הממונה: בראובני הציעו לאיאן גודריץ' להחליף את יוניוב כמנכ"ל יונייטד
אודי פרידן בתגובה: "רמי שלמור ממשיך עם ספינים ילדותיים שכולם שקר" - אך באותה נשימה גם מציע לשלמור, באווירת הימים שלפני ראש השנה: "בוא נניח בצד את האמוציות ומלחמות האגו ונלך לדרך של שלום"
טוענים כי יוניוב מעל בתפקידו ודאג לאינטרסים שלו בלבד יוניוב: "אין לי כוונה להגיב לטענותיו ההזויות של אודי פרידן ושולחיו, שכל מטרתן להפחיד אותי באופן אישי על מנת שלא תתקיים חברת מדיה חזקה שנייה בישראל"
סלע המחלוקת בין משרדי הפרסום המחזיקים ביונייטד התגלע סביב סוגיית הלקוחות החיצוניים, שאינם באים מאחד ממשרדי הפרסום אודי פרידן בתגובה: "לא דובים ולא זבובים, שלמור נקב בסכומים - ומיד חזר בו"
לטענת פרידן, מספר חודשים לפני הגשת הבקשה לפטור ליונייטד מהממונה על ההגבלים, ניסה שלמור-אבנון-עמיחי להקים חברה חדשה יחד עם יוניוב
בצל הסכסוך בין השותפים בחברת המדיה יונייטד - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן - נערך ראובני-פרידן לחפש פיתרון לרכישת מדיה ללקוחותיו ישראל דיאמנט שימש עד לאחרונה כמנכ"ל חברת המדיה מיוז
Effie Awardsאדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובזיו קורןטבעולמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםניב חורשתקציב פרסום