במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב: כ-2.5 מיליון דולר
על תקציב הפרסום, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, התמודדו גם גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards בפרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה
על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
יטפל בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם, בהיקף של כ-4 מיליון שקל במחירי מחירון
התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה
משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז
במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב
במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי
התקציב טופל למעלה מעשור במשרד באומן-בר-ריבנאי ■ לפני כשלושה חודשים הוחלט בבאומן להפסיק את ההתקשרות עם אלבר לאור היקפי הפרסום הנמוכים של החברה
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב
תעלה בקרוב מהלך שיווקי חדש בהיקף של 6 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
Effie Awardsאדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובזיו קורןטבעולמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםניב חורשתקציב פרסום