היקף תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
על-פי הערכות, האופציה להארכת ההתקשרות עם משרד הפרסום ראובני-פרידן לא תמומש, וזאת בשל משבר ביחסים בין הצדדים
על תקציב הפרסום של מגדלי השוק הסיטונאי שלב ב', שהיקפו כ-10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי והפרסומאי יריב טוויג
נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות
גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן
הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן שהתמודד מולו במכרז ■ ב-2012 עמד היקף התקציב של AIG על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של חברת הביטוח מטופל כיום במשרד הפרסום LEAD, וב-2012 היקפו עמד על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
באחרונה נערכה פגישה עם ראובני-פרידן, וגם מקאן צפוי להיות מוזמן להתמודד
מאחורי סרטון הפרסומת שבו נראים הדוגמנים כולם בצילומי שחור-לבן, והסרטון האחרון המקדם את אופנת הג'ינס, עומד דווקא צלם הסטילס דודי חסון שעמד מאחורי הפקת הסרטונים
בתוך כך, ניב חורש וזיו קורן יקודמו למנכ"לים משותפים בפרסום ראובני-פרידן
הרוב המכריע של המשרדים שעומדים בתנאי הסף בחרו שלא להתמודד במכרז
שלשום פורסם כי פובליסיס שוקלת להשקיע 6 מיליארד דולר ברכישת אינטרפבליק
ב-2011 עמד תקציב הפרסום של סימילאק על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון
בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי ■ ב-2011 עמד התקציב על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של שברולט עמד ב-2011 על 32 מיליון דולר במחירי מחירון ■ זרמוןDDB מנהל מו"מ להחזרת תקציב סיטרואן לטיפולו
Effie Awardsאדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובזיו קורןטבעולמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםניב חורשתקציב פרסום