ראובני פרידן

כתבות אחרונות

 
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
מפעל טבעול / צילום: תמר מצפי

אדלר-חומסקי וראובני-פרידן מצטרפים להתמודדות על תקציב טבעול

עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס

אחרי 8 שנים: תקציב הפרסום של רב -בריח עובר לראובני-פרידן

התקציב התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן • ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2020
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום ראובני פרידן מקים סוכנות דיגיטל עצמאית

הסוכנות החדשה תיקרא ARLO על שם רחוב ארלזורוב בתל אביב שבו שוכן המשרד • בהתאם למגמה בשוק הפרסום, הסוכנות החדשה תנסה לבסס את יכולותיה על שילוב של קריאטיב ואסטרטגיה מצד אחד ויכולות טכנולוגית מבוססות תוצאות מהצד השני

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020

סבב תקציבי רכב: UMI עובר לבורודה קפלן, המזרח עובר לראובני פרידן

היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
מתוך פרסומת תפוזינה בראובני פרידן / צילום: מתוך יוטיוב

תקציבי תפוזינה ופרוט ווטר עוברים למקאן ת"א

תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2020

האם קבוצת הרכב UMI לקראת שינויים במערך הפרסום?

UMI מנהלת לאחרונה גישושים מול מספר משרדי פרסום על-מנת לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה מראובני-פרידן למשרד אחר • בתוך כך, תקציב מותג השכרת הרכב AVIS עוזב בקרוב את ראובני-פרידן בשל ניגוד אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2020

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020

חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה

המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2019

משרדי הפרסום יורדים מהגדר: מקאן ת”א, ראובני-פרידן וגיתם יאפשרו לעובדים להשתתף במחאת החסינות

יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2019
אופטיקנה / צילום: איל יצהר

יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן

הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2019
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר
קסטרו | בלעדי

אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה

זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019
חנות גולף. קבלת פנים למנכ"ל החדש / צילום: ראובן שניידר

פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2019
מחאה/ צילום: רויטרס

מזדורוב ועד MeToo#: איך משיגים את "הגביע הקדוש" של הקמפיינים החברתיים

מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה

פולי טובמן 17.02.2019
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן

סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן

זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2018
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר

משרדי הפרסום והיח"צ נרתמים לעזרה בשביתת הנשים

משרד הפרסום ראובני-פרידן נרתם אקטיבית לטובת המאבק: יערוך משמרות מחאה, ובנוסף נשים שיבחרו לשבות באותו יום יקבלו תשלום על יום עבודה • גם קבוצת התקשורת unik שבבעלות ניסים דואק הודיעה כי היא תומכת במחאה ותאפשר לעובדות המוחות נגד אלימות לשבות ללא פגיעה בשכרן

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2018

   1234567891011121314   

   נמצאו 209 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 14