ראובני פרידן

כתבות אחרונות

 
אודי פרידן | לפני כולם

קבוצת אינטרפבליק משלימה את רכישת ראובני-פרידן

למרות השלמת המכירה, משה ראובני ואודי פרידן צפויים להישאר פעילים במשרד במשך 3 שנים נוספות

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2015
מגנוליה | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת מגנוליה עובר לראובני-פרידן

היקף הפרסום של רשת התכשיטים עמד אשתקד על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2015
יוניליוור | לפני כולם

מקאן מוותר על תקציב הפרסום של מותג השוקולד קליק

קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן

פרידן בראיון סוער: "ביבי הוא השטן. בלי ת"א אין ישראל"

אודי פרידן בראיון סוער ל"פירמה": "רגשי הנחיתות הכל-כך עמוקים שטבועים אצל המזרחים מביאים לשנאת הגזע הלבן האשכנזי" ■ והעתיד? פסימי

ענת ביין-לובוביץ' 20.04.2015
AIG | לפני כולם

מסתמן: ראובני-פרידן זכה במכרז על תקציב AIG

על התקציב התמודדו גם מקאן, אדלר-חומסקי, יהושע וגיתם

ענת ביין 29.03.2015
AIG
AIG | לפני כולם

ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי בשלב הגמר במכרז AIG

חברת הביטוח פרסמה ב-2014 בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2015
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

יוניליוור נפרדת ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2015

קמפיין החודש: "קליק לייבל" בכיכובו של פרופ' עמוס רולידר

פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2015
AIG
AIG | לפני כולם

יהושע TBWA מצטרף להתמודדות על תקציב AIG

פגישות נעשו גם עם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ בשנה החולפת פרסמה AIG בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2015
AIG
AIG | לפני כולם

AIG בוחנת את העברת תקציב הפרסום שלה

התקציב מטופל כיום במקאן ■ הערכות: אנשי AIG ייפגשו עם משרדי הפרסום ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2014
בר רפאלי / צילום: אייל נבו

צפו: בר רפאלי רוקדת סביב עמוד סטריפטיז בקמפיין חדש

קמפיין חדש של קרולינה למקה בכיכובה של בר רפאלי בהיקף של 5 מיליון שקל ישטוף בקרוב את ישראל

שירות גלובס 10.09.2014

מכרז הפרסום של רכבת ישראל יפורסם עד סוף השנה

מאז הפרידה מראובני-פרידן לפני מספר חודשים, תקציב הפרסום של הרכבת מתנהל באמצעות משרד הפרסום פיגמנט, אך עד כה טרם פורסם מכרז חדש

ענת ביין-לובוביץ' 25.08.2014
משרדי פרסום | לפני כולם

ראובני-פרידן זכה במכרז הפרסום של קופת-חולים לאומית

‎‎המשרד חוזר לטפל בתקציב מתחום הבריאות, לאחר שבעבר טיפל בתקציב שירותי בריאות כללית ‏■ היקף התקציב של לאומית: כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 29.06.2014

רכבת ישראל החלה לפרסם באמצעות פרסום "פיגמנט"

נראה כי היחסים בין משרדי הפרסום ראובני-פרידן ורכבת ישראל עלו על שרטון ■ בקרוב תפרסם הרכבת מכרז פרסום חדש

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2014

מכרז פרסום קופ"ח כללית: מו"מ עם המשרדים שעלו לגמר

לשלב הגמר במכרז הגיעו גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן ופובליסיס ישראל ■ ב-2013 פרסמה קופ"ח כללית בהיקף של 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון‏‎

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2014

גליקמן, ראובני ופובליסיס עלו לגמר במכרז קופ"ח כללית

‎‎משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שמטפל כיום בתקציב, נותר מחוץ להתמודדות‏ ■ גליקמן וראובני מתמודדים גם במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.05.2014

   1234567891011121314   

   נמצאו 209 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 14