רשתות שיווק

כתבות אחרונות

 
פרש מרקט / צילום: תמר מצפי

פרשמרקט על השפעות משבר הקורונה על קמעונאיות המזון: "פעילות החברה לא נפגעה, יש גידול במכירות"

פרשמרקט, שהחלה להיסחר בבורסה ב-2019, פרסמה השבוע לראשונה כחברה ציבורית כי הרוויחה בשנה החולפת סך של 58 מיליון שקל • יחד עם פרסום הדוחות הודיעה הרשת חלוקת דיבידנד בהיקף 30 מיליון שקל

שני מוזס 26.03.2020
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן / צילום: שלומי יוסף

שתי חבילות ביצים לכל היותר: ההגבלות החדשות של שופרסל אונליין

על רקע העומסים החריגים: שופרסל מצמצמת את המגוון שלה באונליין ומטילה הגבלות על קניית מוצרי מזון מסוימים

שני מוזס 26.03.2020
קופאית ממוגנת בחנות נוחות  / צילום: שלומי יוסף, גלובס

ההנחיה החדשה לרשתות המזון: "לא יותר מארבעה אנשים לכל קופה"

ההנחיה החדשה הנוגעת לכל רשתות השיווק, כולל מזון ופארם, דורשת מהן לפעול "בכפוף לשמירה על מרחק של שני מטרים בין אנשים ומניעת צפיפות, כך שבכל עת לא ישהו בתוך החנות לקוחות ביחס של יותר מארבעה אנשים לכל קופה פעילה" • מנכ"ל ויקטורי: "אף אחד לא יוכל לעמוד בזה"

שני מוזס 25.03.2020
תורים ברמי לוי / צילום: תמונה פרטית , גלובס
קמעונאות | ניתוח

חוששים מעוצר? המכירות בתחום המזון והמוצרים לבית זינקו ביותר מ-40%

נתוני סטורנקסט חושפים כי המשבר הכלכלי מדלג בינתיים על רשתות המזון • על רקע הגבלות התנועה והחשש מעוצר, נסק סך הקניות של מוצרי צריכה בשבוע החולף בעשרות אחוזים בהשוואה לשבוע רגיל • הגידול המשמעותי ביותר נרשם בקטגוריות העופות, המצות והכפפות

שני מוזס 24.03.2020
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
קמעונאות | בלעדי

אפקט הקורונה: שטראוס מדלגת על רשתות המזון, והיא לא היחידה

חברת המזון השנייה בגודלה בישראל לא מסתפקת ברשתות השיווק, ותחל למכור מוצרים ישירות דרך האתר של רשת ירקניות הבוטיק "נוי השדה" • משבר הקורונה גורם לעומסים על מערכי המשלוחים של רשתות השיווק ומביא למבול יוזמות שמנסות לעקוף אותן

שני מוזס 24.03.2020
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן / צילום: שלומי יוסף
שופרסל | ראיון

"בשבוע אחד מכרנו באונליין בהיקפים גדולים יותר מהיקפי המכירות של רשת בינונית"

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן נמצא בינתיים בצד של המעטים שמרוויחים מהמשבר שפקד את המשק • בראיון ל"גלובס" הוא מתחייב לעשות הכול כדי להימנע מהעלאת מחירים, מפנה אצבע מאשימה כלפי החקלאים ובטוח שרשת הפארם שרכשה שופרסל תעבור לרווח עוד השנה

שני מוזס 22.03.2020
חוסר פסטה ברילה / צילום: שני מוזס, גלובס

חוסרים חריגים של מותג הפסטה האיטלקי ברילה ברשתות השיווק

קמעונאים ל"גלובס": "שסטוביץ סיפקה כמויות ענקיות של פסטה ברילה למספר קטן של רשתות, ולא השאירה לשאר השוק" • שסטוביץ בתגובה: "אנו עומדים בביקושים ופועלים במרץ להשלים את כל החוסרים"

שני מוזס 22.03.2020
סניף פרשמרקט / צילום: מצגת החברה

שמירה על מרחק וסימון מקומות לעמידה בקופות: אלה ההנחיות החדשות שרשתות השיווק קיבלו בסוף השבוע האחרון

הקפדה על שמירת מרחק בין הלקוחות, סימון מקומות לעמידה באזור הקופות ואיפה השליח ישאיר את המשלוח? • אלה ההנחיות החדשות והקפדניות

שני מוזס 21.03.2020
קופאית ברשת המרכולים הגרמנית מטרו / צילום: רויטרס, Wolfgang Rattay

דעה: קו הקופות בסופרים הוא קו האש החדש

מי חשב, עד לאחרונה, על הקופאים והקופאיות בסופר כגיבורים, נכון? • לפתע אנו רואים את נותני השירות בסניפי קמעונאיות המזון, אשר מגיעים לעבודה כרגיל, כבעלי תפקיד בעל חשיבות עצומה להמשך החיים התקינים (יחסית)

צביקה ביידא 20.03.2020
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל / צילום: שלומי יוסף

שופרסל סוגרת את 2019 עם עלייה קלה ברווח הנקי

המכירות באינטרנט (שופרסל אונליין) הגיעו ל-15% מפעילות הקמעונאות, בעוד המותג הפרטי ממשיך לצמוח ומהווה כ-25% ממכירות רשת הסופרמרקטים

קובי ישעיהו 19.03.2020
רשת ויקטורי בסוף השבוע. גידול של 45% בשוק מוצרי הצריכה בשבוע האחרון  / צילום: בר לביא, גלובס
חברות מזון | ניתוח

מרוויחים ביד אחת ומפסידים בשנייה: כך משפיע משבר הקורונה על ספקיות המזון הגדולות

בעוד שרשתות השיווק והספקיות שלהן נהנות מצמיחה יוצאת דופן בהיקפי הקנייה של הקונים ברשתות ובאונליין, יש גם מי שמפסיד • היקף הפעילות של ספקיות המזון לענף ההסעדה והמלונאות, שמהווה חלק מהותי מהפעילות שלהן, נפגע בעשרות אחוזים

שני מוזס 19.03.2020
מבצעי קורונה / צילום: מיכל רז-חיימוביץ, גלובס

מנצלים את המצב להעלאת מחירים? המועצה לצרכנות יצאה לבדוק

האם חלק מהרשתות לא מצליחות להתאפק ומנצלות את משבר הקורונה? סיירת חירום מטעם המועצה לצרכנות צפויה לבדוק מדי יום כ-150 מוצרים נבחרים בעשרות סניפים ברשתות שיווק שונות

מיכל רז-חיימוביץ' 18.03.2020
צרכנים מחכים בתור לסופר/ צילום: דפי הירשפלד

חסינות ממפולת: ההתנפלות על סניפי רשתות המזון עושה טוב גם למניותיהן

שתיים מבין מניות הענף, ויקטורי ורמי לוי, רחוקות כעת פחות מ-10% מרמות השיא שקבעו השנה • אי.בי.אי: "על רקע העלייה המשמעותית בביקושים, עליית המחירים המתונה שנרשמה מתחילת השנה צפויה להתחזק"

אביב לוי 17.03.2020
תור בטיב טעם / צילום: שירה ספיר, גלובס

פרשנות: מגמת עליית המחירים בשוק המזון כבר כאן

אנשים נשארים בבית ורוכשים יותר לטובת צריכה מיידית וגם "ליתר ביטחון", כשבמקביל נרשמת עלייה במחירים של חלק ניכר מהמוצרים וביטול הנחות שנהוגות בתקופת החג הפסח • כל אלה מבשרים על גידול חד בהכנסות של רשתות המזון ברבעון הראשון השנה - וכנראה גם אל תוך הרבעון השני

שני מוזס 17.03.2020
תושבים בקליפורניה מסתערים על נייר טואלט / צילום: Yichuan Cao, רויטרס

מכירות נייר הטואלט הגיעו ל-34 מיליון שקל בשבוע האחרון - גידול של 124%

מנתוני סטורנקסט עולה כי השבוע שחלף מציג את היקף המכירות השבועי ברשתות השיווק הכי גבוה בשנים האחרונות - 1.3 מיליארד שקל • נתון זה גבוה כמעט ב-50% יותר מכל משבוע ממוצע ב-2019, וב-160 מיליון שקל יותר משבוע חג הפסח ב-2019 שהחזיק בשיא עד כה

שני מוזס 16.03.2020
פירות וירקות/ צילום: תמר מצפי

עליות המחירים כבר כאן: הרשתות קיבלו בקשות לייקור עופות, ירקות ופירות

רשתות המזון קיבלו הודעה על התייקרות של עופות וחלקי עופות, אך טרם ידוע באיזה שיעור • במקביל, חלק מהרשתות קיבלו בקשות לייקור פירות וירקות שונים, ביניהם עגבניות, מלפפונים ובננות, בשיעור מוערך של כ-10%

שני מוזס 15.03.2020

   181920212223242526272829303132   

   נמצאו 1595 כתבות   |   עמוד 25 מתוך 100