תוכן

כתבות אחרונות

 

כיצד פוגשים את הצרכנים שעדיין לא מחפשים אותך?

מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת

איתן גלאי 15/07/2013

שלושת הסקטורים

‎מסתמן שהמגזרים רשתות חברתיות, תוכן ובריאות מתמקמים יפה ב"קניון המניות" ■ מכיוון שהם מתחברים גם לרוח התיק, אנחנו מקדמים זאת בברכה

זיו סגל 30/01/2013

יו-טיוב מתכננת השקעה נוספת בערוצי התוכן המקוריים שלה

היקף ההשקעה יהיה זהה לסיבוב הראשון - בין 1-5 מיליון דולר בערוצים נבחרים

אדוורטייזינג אייג' 14/11/2012

שיווק תוכן באינטרנט: 90% מאמינים שהתחום יהפוך לחשוב יותר

מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן

רועי גולדנברג 03/10/2012

"אם תתן דרך לצרוך תוכן בעלות נורמלית, יוותרו על פיראטיות"

בזירת המאבק בתוכן הפיראטי ברשת רושם את ההצלחה הגדולה ביותר שירות התוכן הדיגיטלי hulu, עם כמיליארד צפיות בחודש ו-420 מיליון דולר הכנסות בשנה

רועי גולדנברג 17/08/2012

ועידת MAD תעלה את מושב הדיון "₪ מט - איפה הכסף"

במסגרת המושב יבדקו איך התוכן משנה את פניו, כיצד משתנים המודלים להרוויח מתוכן, האם הקהל השתנה, האם המסכים החדשים פוגעים אחד בשני ועוד

שירות גלובס 05/07/2012

"מיזמי הטלוויזיה של פרטנר וסלקום לא מתחרים בהוט ו-yes"

לפני ששוק הטלוויזיה הרב-ערוצית נכנס לסחרור, יש עוד מספר שאלות שנותרו פתוחות: איך יעבוד המודל, מה יהיה על היצירה הישראלית, ומי יפקח על כל זה?

לי-אור אברבך 23/05/2012

המפיק ארנון מילצ'ן יקים "חממת תוכן" בישראל

זאת בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD ■ במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD

לי-אור אברבך 06/02/2012

"אין קניבליזציה של הטלוויזיה בגלל התוכן באינטרנט"

ג'ים לנזון, נשיא חטיבת האינטראקטיב של רשת CBS, מאמין שהעובדה שהתוכן נגיש ביותר מקומות רק מגבירה את הצריכה שלו ולכן לא פוגעת בטלוויזיה

רועי גולדנברג 01/02/2012

התוכן רוצה להיות חופשי

התעשיות הגדולות לא מצליחות להגמיש את המודלים הכלכליים שלהן, אבל בסוף זה יגיע

דרור פויר 30/01/2012

לשחרר את החסימה: איך לקבל טלוויזיה, סרטים ומוזיקה ברשת?

שירותי תוכן פופולריים בארה"ב כמו הולו ונטפליקס חוסמים גישה לגולשים מישראל ■ הפתרון העוקף: שירותי VPN המציעים לגולשים כתובת אינטרנט אמריקנית

צחי הופמן 05/01/2012

יו-טיוב תשיק 100 ערוצי תוכן בהשקעה של 100 מיליון דולר

רוב הערוצים יושקו בשנה הבאה ויספקו כ-25 שעות של תוכניות חדשות ביום ■ בכיר ביו-טיוב: "רבים מהערוצים המגדירים את הדור הבא נולדים ונצפים ביו-טיוב"

נדב נוימן 30/10/2011

המהפכה של שרון קדמי

תעשיית הפורמטים הישראלית מביאה כבוד גדול וכסף קטן. זה הזמן לשנות את המשוואה

לי-אור אברבך 15/07/2011

"נישקתי צפרדעים בישראל, אבל עדיין לא מצאתי נסיכה"

אופן-טקסט הייתה בין הראשונות לזהות את הצורך לנהל את התוכן הנצרך ברשת, ועדיין לא נבלעה על-ידי ענקית מחשוב ■ המנכ"ל טום ג'נקינס: "בהחלט ייתכן שהחברה תירכש"; "יש לנו אינטרס בפתיחת מרכז פיתוח בישראל"

שמוליק שלח 06/07/2011

החבר שלי, העורך הראשי

ערב יום העצמאות, ראוי שנשאל את עצמנו מה יעשה עידן המדיה החברתית למדינה שלנו

לי-אור אברבך 07/05/2011

ישראל יכולה להפוך לאימפריה של תוכן טלוויזיוני

הישראלים באו השנה כדי למכור ביריד התוכניות מיפ 2011 את הסחורה המקומית לרשתות בינלאומיות, אבל למרות המגמה החיובית - עדיין מדובר בהיקפים כספיים נמוכים

אודי מירון 20/04/2011

   12345   

   נמצאו 74 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5