משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום
התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל
שלא לייחוס, בכירים בקבוצה מספרים כי הנושא נשקל ונבדק • מנגד, במקאן ת"א, המטפל כיום בתקציב הפרסום של yes, לא מתכוונים לוותר עליו בלי להילחם • אדלר-חומסקי מטפל כבר בתקציבי הפרסום של בזק, בזק בינלאומי ופלאפון
התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א
למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים
משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור
הסיבה: בדואר ישראל צפויים לייחד משאבים פרסומיים לא מבוטלים לקידום שירותי בנק הדואר, מה שעלול לשים בניגוד אינטרסים תקציב אחר של המשרד - בנק דיסקונט
היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה • בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם • נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו
הסיבה לכך היא כוונתו של דואר ישראל למקד את מאמצי השיווק בבנק הדואר, מה שיוצר ניגוד אינטרסים מול לקוח עוגן של מקאן - קבוצת בנק לאומי ומותג הבנק הדיגיטלי פפר
על התקציב התמודדו 4 משרדי פרסום במטרה לעידוד צריכת דגים מתוצרת ישראל, כמענה ליבוא הדגים מחו"ל
מקאן ת"א אחראי על הפרסום של פפר, הבנק הדיגיטלי של קבוצת לאומי, שמתחרה בשירותים הדיגיטליים של הדואר • בשלב הקריאייטיב במכרז הפרסום של הדואר יתמודדו המשרדים אדלר, גליקמן, יהושע, ראובני ושמעוני
זהו הישג מרשים עבור משרד הפרסום הצעיר שקיים רק 5 שנים • מדובר במנוע צמיחה אסטרטגי של חטיבת הממתקים של שטראוס, שנמנית על שלושת המפרסמים הגדולים בישראל
CRACKER הוא משרד פרסום חדש שבבעלות שני פרסומאים ותיקים - יהב דרייזן ויורם חוטר-ישי • במכרז התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ברוקנר-יער-לוי וחברת המיתוג open
על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" • משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד
הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת • בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל
בשל העובדה שבמציאות הנוכחית בענף הסלולר מיתוג של שחקן מחיר לא יספיק, באקספון ינסו לשדר שהם "שחקן מחיר עם אפיל של שחקן גדול"
אדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםגליקמן שמיר סמסונובאירועים ומינוייםיהושע TBWAמינוי בכיריםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום