הערוץ היהודי-ישראלי יעלה לאוויר באמצע יולי בחבילות הבסיס של הוט ו-yes
החברה כמעט לא פרסמה בשנתיים האחרונות ■ בעבר פרסמה זוגלובק בהיקפים של כ-7 מיליון דולר בשנה במחירי מחירון
נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות
LEAD ימשיך לטפל במותג AIG מדיקל עד לבחינתו מחדש בשנה הבאה ■ תקציב הפרסום של AIG מוערך ב-20 מיליון שקל בשנה
אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD
מתחילת שנת 2013 פרסמה המכללה בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון
באחרונה נערכה פגישה עם ראובני-פרידן, וגם מקאן צפוי להיות מוזמן להתמודד
משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג
בשנים 2010-2011 פרסמה רשת הדיור המוגן בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון ■ ברשת מכחישים כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון
את הקמפיין יצר משרד הפרסום LEAD, שזכה בתקציב בנק יהב לפני חודשיים
יפעת בקרת פרסום: 3 משרדים התרסקו ב-2012, ומנגד משרדים כמו גליקמן ו-LEAD עלו בעשרות אחוזים ■ החמישייה הפותחת התחזקה יחסית לשאר השוק
בשנת 2012 פרסמה הרשת בהיקף של 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון
Mobi עוסקת בפרסום בסלולר וברשתות חברתיות ■ מנכ"ל LEAD, רמי יהודיחה: "הפרסום בסלולר הוא ענף פרסום עם פוטנציאל צמיחה מהגבוהים בעולם"
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון
המכרז נערך על קמפיין להשקת מותג של מכשירי שמיעה שאודיו מדיק מייבאת
K-LOGICאירועים ומינוייםמחשוב ענןמינוי בכיריםמיקרוסופטמנצ'משרדי פרסוםקופת חולים מאוחדתרמי יהודיחהתקציב פרסום