LEAD

כתבות אחרונות

 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

רגע של יהדות: משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב ערוץ 20

הערוץ היהודי-ישראלי יעלה לאוויר באמצע יולי בחבילות הבסיס של הוט ו-yes

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2014
זוגלובק | לפני כולם

תקציב הפרסום של זוגלובק עובר ממקאן ל-LEAD

החברה כמעט לא פרסמה בשנתיים האחרונות ■ בעבר פרסמה זוגלובק בהיקפים של כ-7 מיליון דולר בשנה במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2014
אל על | לפני כולם

Lead יתמודד על תקציב פרסום כרטיס האשראי של אל-על

נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2014
AIG | לפני כולם

תקציב AIG יעבור למקאן, אך חלק קטן יישאר ב-LEAD

LEAD ימשיך לטפל במותג AIG מדיקל עד לבחינתו מחדש בשנה הבאה ■ תקציב הפרסום של AIG מוערך ב-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2013
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

יורם לוי במו"מ להצטרף כשותף בברוקנר-נטע-יער

אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2013

משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב מכללת עזריאלי להנדסה

מתחילת שנת 2013 פרסמה המכללה בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 16.09.2013
AIG | לפני כולם

תקציב הפרסום של AIG צפוי לצאת למכרז

‎‎באחרונה נערכה פגישה עם ראובני-פרידן, וגם מקאן צפוי להיות מוזמן להתמודד‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 10.09.2013
בריקמן | לפני כולם

LEAD, בריקמן ודה בריף עלו לגמר במכרז גאפ

משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2013
OPEN | לפני כולם

פובליסיס, LEAD ו-OPEN - בין המתמודדים על תקציב גאפ

היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2013
פוגל אוגילבי | לפני כולם

בית בכפר בוחנת את העברת התקציב מזרמון לפוגל או LEAD

בשנים 2010-2011 פרסמה רשת הדיור המוגן בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון ■ ברשת מכחישים כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2013

אלי יצפאן יוביל את הקמפיין החדש של בנק יהב

את הקמפיין יצר משרד הפרסום LEAD, שזכה בתקציב בנק יהב לפני חודשיים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2013

2012: משרדי הפרסום הגדולים רשמו ירידה של 9% בהיקף

יפעת בקרת פרסום: 3 משרדים התרסקו ב-2012, ומנגד משרדים כמו גליקמן ו-LEAD עלו בעשרות אחוזים ■ החמישייה הפותחת התחזקה יחסית לשאר השוק

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2013
מגה ספורט | לפני כולם

תקציב הפרסום של מגה ספורט עובר ל-LEAD

בשנת 2012 פרסמה הרשת בהיקף של 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

פרסום LEAD רכש את חברת Mobi ב-4 מיליון שקל

Mobi עוסקת בפרסום בסלולר וברשתות חברתיות ■ מנכ"ל LEAD, רמי יהודיחה: "הפרסום בסלולר הוא ענף פרסום עם פוטנציאל צמיחה מהגבוהים בעולם"

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2012
בנק אגוד | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב בנק יהב

על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2012
מכשירי שמיעה | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב אודיו מדיק

המכרז נערך על קמפיין להשקת מותג של מכשירי שמיעה שאודיו מדיק מייבאת

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2012

   1234   

   נמצאו 64 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4