VOD

כתבות אחרונות

 

"מדיניות האינטרנט של yes ו-HOT פוגעת במותג שלהן"

צחי דסלטו, מייסד אתר הווידיאו TVLand, שואף להיות אתר Hulu הישראלי ולשמש כאינדקס נרחב לטובת הגולשים ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר למה חברות הכבלים והלוויין שוגות כשהן מגבילות את היצע התוכן שלהן ברשת

נועה פרג 07.06.2010

פרומו העירום של "ארץ נהדרת" עלה לגמר תחרות הפרומואים פרומקס

עוד עלו לגמר הפרומו של רשת לתוכנית "צחוק מעבודה" ו-3 פרומואים של HOT לסדרה "חצויה" ולשירות ה-VOD

לי-אור אברבך 31.05.2010

סמנכ"ל השיווק ב-yes: "טועה מי שמנסה לקבור את הטלוויזיה"

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק הפורש מ-yes, מסרב להספיד את העולם שבו חי בשנים האחרונות - אך מודע לאיום של חדירת האינטרנט והפס הרחב ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסמן את yesMax כהצלחה השיווקית הכי גדולה שלו

גד פרץ 05.05.2010

"מי שיצפה במסך שלנו לא ירצה לצפות בתוכן תלת-מימדי"

נשיא טושיבה אירופה מבהיר בראיון בלעדי ל"גלובס" כי ענקית האלקטרוניקה לא רוצה להישאר מאחור: מחשב לוח חדש, טכנולוגיה להמרת תוכן רגיל לתלת-מימד, קישוריות בין הטלוויזיה לאינטרנט וחנות אפליקציות לסלון ולמחשב

צחי הופמן, ברצלונה 21.04.2010

yes - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

‎‎ההגעה של ה-‏VOD‏ לחברת הלוויין נותנת את האות לקמפיין ההשקה ל-yesMaxTotal, באמצעות מקאן-אריקסון

‎‎נתי יעקובי‏ 18.04.2010

מה מציעות HOT ו-yes ללקוחות המעוניינים בשידורי HD?

HOT ו-yes גובות עשרות שקלים בחודש על ערוצי HD ■ "גלובס" בודק אילו ערוצים תוכלו לראות בחבילות של שתי החברות, ולמה מאלצת HOT להחזיק שני ממירים כדי לקבל גם יכולת הקלטה וגם שידורים באיכות גבוהה

צחי הופמן 15.03.2010

דור ה-pause

הילד שלי לא רגיל שמישהו מכתיב לו את הרגלי הצפייה, וזה פער הדורות הדיגיטלי האמיתי

דרור פויר 14.03.2010

"חצויה" בפיליפינים: דורי מדיה מכרה לראשונה את הסדרה באסיה

בכך עולה ל-35 מספר המדינות להן נמכרה הסדרה מאז השקתה בסוף מאי 2009, והיקף מכירותיה עד כה נאמד בלמעלה מיליון דולר ■ "חצויה" עוסקת בסכסוך בין ערפדים לבני אדם דרך עיניה של חבורת בני-נוער

לי-אור אברבך 09.03.2010

yes מציגה עלייה של 5% בהכנסות - הסתכמו ב-390 מיליון שקל

ההפסד הנקי לאחר הוצאות מימון לבעלי מניות הסתכם בכ-38 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל ■ לראשונה בתולדותיה yes מציגה רווח שנתי לפני מימון בעלי מניות של כ-79 מיליון שקל ל-2009

הלל קורן 03.03.2010

תחרות לכבלים: yes משיקה שירות VOD באמצעות ממיר ה-HD

השירות יושק באמצעות פלטפורמה שתיקרא yesMaxTotal ■ לקוח המעוניין בשירות יזדקק למהירות אינטרנט מינימלית של 2.5 מגה ביט בשנייה ■ השירות לא יכלול דמי שימוש - וזאת בניגוד לשירות ה-VOD של HOT

גד פרץ 02.03.2010

פוצץ המו"מ בין yes לנטוויז'ן לקראת השקת ה-VOD של yes

במסגרת הוויכוח בין בזק לנטוויז'ן טוענת האחרונה כי בזק גובה ממנה מחירים מופקעים שמבוססים על מודל ישן, לפיו ספקיות האינטרנט משלמות לבזק על בסיס כמות העברת המידע - כלומר לפי היקף התנועה

גד פרץ 01.03.2010

יונה ויזנטל: "למרות כל הטכנולוגיה, שידור חי הוא עדיין הכי עוצמתי"

סמנכ"ל התוכן של yes אמר את הדברים בכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "השליטה של חברות הכבלים והלוויין בתוכן הולכת לחלוף מהעולם"

נועה פרג 22.02.2010

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

עוד לפני שהספקנו להיפרד מהקמפיין של HOT לממיר המקליט MAGIC, מעלה החברה לאוויר את הפרסומת השנייה מתוך טרילוגיית "הבורר" - והפעם ל-VOD

נתי יעקובי 07.02.2010

נלחמת בפיראטים: HOT העלתה את "אבודים" לשירות ה-VOD

הפרק הראשון בעונה השישית והאחרונה של "אבודים" עלה בהפרש של 6 שעות בלבד מהשידור בארה"ב ■ "צמצום פערי השידור מאפשר ל-HOT להמשיך ולהעניק ללקוחותיה את חוויית הצפייה העדכנית והרלוונטית ביותר"

לי-אור אברבך 03.02.2010

חברת הכבלים HOT מייקרת את המחירים

החברה הודיעה גם שתייקר את מחירי שירות ה-VOD בשני שקלים ומחיר השירות החודשי יעמוד מעתה על 16.90 שקלים

גד פרץ 02.02.2010

אתר mako יגבה 3 שקלים על צפייה בפרק של "ארץ נהדרת"

זאת במשך 50 השעות הראשונות שלאחר שידור הפרק בערוץ 2 ■ בחודש הקרוב אמורה לעלות אפליקציה של "ארץ נהדרת" ל-iPhone הכוללת מאות קטעים של התוכנית מהעונה הנוכחית ומהעונות הקודמות

לי-אור אברבך 27.01.2010

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 11