על פי ההסכם שנחתם לפני כשמונה חודשים, האולפנים האמריקאים היו אמורים לרכוש את השליטה בחברה הישראלית לפי שווי של 50 מיליון דולר • כעת דיווחה וונטייז כי "בעלי השליטה הודיעו כי החלטתם להביא לביטול העסקה נובעת בין היתר בעקבות פרסומים בתקשורת שלפיהם רשת CBS האמריקאית פתחה בהליכים משפטיים נגד Desilu בבית משפט בקליפורניה"
"הנחמה" לצופי סלקום TV, כמו גם למנויי פרטנר TV, היא הגישה לתכנים אחרים דרך שירות הקלטת כל התכנים המשודרים (Catch up), בפרטנר לתקופה של שבועיים אחורה ובסלקום לתקופה של שבוע לאחור • אפליקציות דוגמת נטפליקס יהיו זמינות
הוט ו-yes יחשיכו את ערוצי הצפייה שלהן, להוציא ערוצים בינלאומיים דוגמת CNN או BBC • ומה יהיה בפרטנר ובסלקום?
בכך משלשת סלקום את תוכן ספריית ה-VOD לילדים ■ במסגרת ההסכם תיבחן האפשרות של סלקום TV להשקעה בהפקות מקור שישודרו בערוץ הילדים ובערוץ לוגי
החברה העלתה את מחיר ה-VOD ל-34.90 שקל בחודש עקב "העליות הניכרות בעלויות הרכש הבינ"ל, התייקרות זכויות השידור של תכני הספורט והרחבת התוכן החינמי"
תמכור את ממיר ה-"4K UltraHD" שמאפשר שידורי טלוויזיה ברזולוציה של פי 4 מאיכות ה-HD המשודרת היום ■ השירות יכלול תכנים שיתרעננו על בסיס חודשי: סרטים, סדרות, הופעות חיות, סרטי טבע ועוד
VOD במקום טלוויזיה רב-ערוצית ■ השכרת מכונית לטווח קצר במקום בעלות על רכב ■ ואפילו מגורים במיקרו-דירות עם חללים ציבוריים משותפים במקום לקנות בית ■ ניתוח G
לדברי הוט, ההתייקרות מגיעה בעקבות עליית מחירי התוכן וההוצאות הגוברות עבור זכויות השידור בספורט
חשד לקידום המופעים "אופס הילדים התכווצו" ו"בת הים הקטנה" ■ במועצה טוענים כי במקרים אלה הועלה ל-VOD "קליפ הצצה" למופעים ■ בינתיים, התכנים הללו הוסרו
הצפייה בווידאו דרך המובייל מתעצמת ובאה על חשבון הצפייה בטלוויזיה ■ אלה הרגלי הצפייה של הצרכנים בעולם
לסדרה, שמוגדרת כ"דרמה יומית" בהוט, צולמו 50 פרקים שיחולקו לשתי עונות
החבילות המשותפות יהיו על בסיס כרטיסים משולמים מראש ■ החבילה הזולה ביותר תציע 6 כרטיסי קולנוע, בנוסף לחודש מנוי VOD של וונטייז והשכרה אחת של VOD במחיר של 186 שקל
העלתה בסוף השבוע קמפיין חדש לקידום סדרת מופעי קיץ בהשתתפות כוכבי הילדים והנוער ולתכני ערוץ VOD YOUNG
העלאת המחיר הייתה צפויה, והיא באה לאחר שמועצת הכבלים והלוויין הגדירה את הכללים לגבי האופן שבו החברות נדרשות ליידע את הציבור לפני העלאות מחיר
החברה, הפועלת בתחום הזרמת וידאו לפי דרישה, מבקשת לגייס לפי שווי של עד 250 מיליון שקל "לפני הכסף" ■ וונטייז, שהוקמה ב-2008, גייסה עד כה מעט יותר מ-6 מיליון דולר והציגה אשתקד הכנסות של כ-20 מיליון שקל
הצרכן של 2016 לא מוכן לחכות יותר ■ הוא רוצה הכול כאן ועכשיו, ותהליך ה"אובריזציה" הוא האתגר האמיתי של כל עסק בשנה הבאה
yesהוטהפקות מקורזכויות שידורטלוויזיהטלוויזיה באינטרנטסטרימינגסלקוםקשת 12תאגיד השידור "כאן"