זאת חודש לאחר עלייתה לאוויר ■ לאור הצלחת הסדרה בוחנים בערוץ HOT בידור ישראלי את האפשרות לעונה נוספת
(עדכון) - HOT מורידה את ערוץ ביפ מבית קשת ותעלה במקומו את "קומדי סנטרל" ■ לא מחדשת את החוזה מול קשת על ערוץ 20 וה-VOD ■ עורך ביפ: "לא האמנתי שב-HOT יבגדו באמון של מאות אלפי לקוחות" ■ HOT: "מדובר במהלך כוחני של קשת" ■ מועצת הכבלים: "נבחן לאפשר התנתקות מ-HOT ללא קנס"
בעולם זכויות המפיקים מעוגנות בחוק, אך בישראל המצב רק מחמיר: HOT ו-yes ביצעו סימולטנית החמרה בחוזים, לפיה מפיק חייב לחתום ויתור על כל תביעה לרווח משידור תוכנית למשך 15 שנה, כולל ויתור על תמלוגים משידור ב-VOD
שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית מרכז 1.5 מיליון לקוחות, עליהם מתחרות רק שתי חברות: HOT עם 910 אלף מנויים ו-yes עם 571 אלף מנויים ■ בין השתיים ניטש קרב איתנים בניסיון לגייס ולשמר לקוחות - גם לנוכח איום ה-DTT (ממיר ערוצי הבסיס) ■ מי לדעתכם מנצחת?
הטלוויזיה שאנחנו מכירים בעצם כבר מתה, ומה שאנחנו רואים זה את תחילת פרפורי גסיסתה
הסטארט-אפ JustAd.TV מצא דרך להרגיע את המפרסמים ע"י הצבת פרסומות גם למי שמריץ אותן קדימה בממיר המקליט שלהם או צופה ב-VOD
הביקוש הגובר לממירי HD בשל המונדיאל יאלץ את yes לבצע הזמנה מיוחדת של ממירים מחברת יורוקום, הנמצאת גם היא בבעלות שאול אלוביץ'
ל"גלובס" נודע כי למעלה מ-50 מאנשי הפיפל מיטר התחברו ל-HD, וחלק ניכר מהם אינו נמדד ברייטינג ■ מנכ"לית הוועדה למדרוג: "יש פה מפגש בין שידור בטכנולוגיה חדשה לבין מערכת הפיפל מיטר המתחדשת"
פעם הסרטים בטיסות היו חדשים, אבל מאז הזמנים השתנו ■ רגע לפני עונת הטיסות, "גלובס" מציג אילו ג'אדג'טים מחכים לכם בהמראה הבאה: משירות VOD אישי, דרך הזמנת אוכל ממסך מגע ועד למשחקים דרך iPad ונינטנדו DS
צחי דסלטו, מייסד אתר הווידיאו TVLand, שואף להיות אתר Hulu הישראלי ולשמש כאינדקס נרחב לטובת הגולשים ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר למה חברות הכבלים והלוויין שוגות כשהן מגבילות את היצע התוכן שלהן ברשת
עוד עלו לגמר הפרומו של רשת לתוכנית "צחוק מעבודה" ו-3 פרומואים של HOT לסדרה "חצויה" ולשירות ה-VOD
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק הפורש מ-yes, מסרב להספיד את העולם שבו חי בשנים האחרונות - אך מודע לאיום של חדירת האינטרנט והפס הרחב ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסמן את yesMax כהצלחה השיווקית הכי גדולה שלו
נשיא טושיבה אירופה מבהיר בראיון בלעדי ל"גלובס" כי ענקית האלקטרוניקה לא רוצה להישאר מאחור: מחשב לוח חדש, טכנולוגיה להמרת תוכן רגיל לתלת-מימד, קישוריות בין הטלוויזיה לאינטרנט וחנות אפליקציות לסלון ולמחשב
ההגעה של ה-VOD לחברת הלוויין נותנת את האות לקמפיין ההשקה ל-yesMaxTotal, באמצעות מקאן-אריקסון
HOT ו-yes גובות עשרות שקלים בחודש על ערוצי HD ■ "גלובס" בודק אילו ערוצים תוכלו לראות בחבילות של שתי החברות, ולמה מאלצת HOT להחזיק שני ממירים כדי לקבל גם יכולת הקלטה וגם שידורים באיכות גבוהה
הילד שלי לא רגיל שמישהו מכתיב לו את הרגלי הצפייה, וזה פער הדורות הדיגיטלי האמיתי
yesהוטהפקות מקורזכויות שידורלי-אור אברבךסלקוםערוץ 8ערוצי ספורטקשת 12תאגיד השידור "כאן"