במבה

כתבות אחרונות

 

פרופר: "עמישראל צמח על במבה - והוא חי, בריא ונושם"

יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"

שירות גלובס 07/06/2016
טיפים לנהיגה בחורף / מדד הפרסום החודשי של יוטיוב וגלובס

מדד הפרסומות ביו-טיוב לינואר: מריאנו ו-AIG בראש

במדד הצפייה לחודש ינואר בולט השימוש בסלבס, בתוכן גולשים ובסרטונים קצרצרים המיועדים לרשת בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 10/02/2016
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

שופרסל נגד אסם: הורידה מהמדפים את הבמבה הגדולה

אסם החליטה להפסיק את ייצור אריזת במבה 100 גרם, מוצר ייעודי לרשת שופרסל, ובתגובה שופרסל לא הכניסה למדף את אריזת הבמבה 80 גרם - שהיא אריזת הבמבה הנמכרת ביותר בשוק

אילנית חיות 27/01/2016
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה

למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21/01/2016
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13/04/2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06/04/2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז

על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה

ענת ביין-לובוביץ' 18/01/2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר

סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן

אילנית חיות 13/01/2015

אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף

בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח

אפרת אהרוני 11/02/2014
אסם | לפני כולם

2013: מכירות החטיפים זינקו לשיא של 958 מיליון שקל

עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות

אילנית חיות 28/01/2014
ביסלי | לפני כולם

מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012

שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש

אילנית חיות 20/01/2013

"ישראל יקרה לנו": שביתת קונים נגד אסם החל מיום ראשון

על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש

נדב נוימן 09/10/2012

מנכ"ל אסם: "דחינו את העלאות המחירים במשך שנתיים"

מנכ"ל אסם, איציק צאיג: "המחיר של הקפה עלה יותר ואז ירד" ■ מגיב לטענות קמעונאים על כך שהם קונים במבה של מתחרים בחצי מחיר מבמבה אסם: "המוצר שלנו הוא עם רמת איכות וטעם שונה" ■ "אנחנו מבינים לליבו של הצרכן"

שירות גלובס 27/09/2012

עבדים הננו, הננו עבדים

מחאה או לא, רוב הישראלים משועבדים לגורם נוסף: תרבות הצריכה

אביב לביא 10/04/2012

תרבות הבמבה

לסיפור הקמע היו הרבה זוויות, אבל משום מה דווקא הספורטאים משכו תשומת לב: רק מי שכה חסר ביטחון ביכולת שלו, יכול לחשוש מהשוואה לתינוק שעושה במכנסיים

אבי זורנזון 16/03/2012

מאבק תינוקי

סערת התינוק של במבה מוכיחה שבפייסבוק אנחנו עדיין עוסקים בזוטות

מיכל שרייבר 14/03/2012

   1234   

   נמצאו 59 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4