בכירים רבים בענף - ביניהם גם רמי שלמור, היו"ר הנבחר שפרש - תומכים במועמדותו של סמסונוב סמסונוב: "אקבל החלטה בנושא בקרוב"
יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל
שמיר, מנהל הקריאייטיב של גליקמן-נטלר-סמסונוב, עזב את משרד הפרסום גיתם לטובת שותפות בגליקמן - ונטע את הבית החדש חזק בעשירייה הראשונה כעת הוא מקבל לידיו את ניהול תחרות "קקטוס הזהב"
לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות
משרד הפרסום זרמון-גולדמן הציע אף הוא קומיקאים כפריזנטורים למועצה להסדר הימורים בספורט, והציג את שלישיית "מה קשור"
היקף התקציב בשנה האחרונה עמד על כ-600 אלף דולר
המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד
לגמר המכרז עלו המשרדים: מקאן-אריקסון, פוגל-אוגילבי, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
הבחירות יזרימו כסף בעיקר לתעשייה הנלווית לענף הפרסום - הפקה, דפוס ואולפנים, וכן לחלק מהמדיה: שילוט חוצות, רדיו ועיתונות רוב משרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק פעיל בבחירות
אדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיל סמסונובגיתםחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופראובני פרידןתקציב פרסום