במחצית הראשונה של 2011 משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
שלא לציטוט מנהלים בכירים מודים שרק מנהל לא-חכם יימנע משימוש בשקר ככלי לניהול עובדים ■ "איך כל זה מתיישב עם מינוח "מנהיגות אותנטית" שמככב כיום בספרות הניהול?
מדובר בנתח קטן יחסית מתקציב הפרסום, שעמד ב-2010 על מיליון דולר במחירי מחירון
היקף הפרסום של בית ההשקעות פסגות עמד ב-2010 על 6.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
גלר-נסיס, המטפל בתקציב הפרסום של 012, קיבל אמש הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ היקף התקציב השנתי של החברה מוערך ב-15-20 מיליון שקל במחירים ריאליים
פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב
עד כה נפגשה הנהלת מירס עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של מירס על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון
מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"
הסיבה: גליקמן מתמודד במכרז של המתחרה פרטנר ■ במירס כבר ערכו פגישות ראשוניות עם שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי, אך אליהם עתידים להצטרף מועמדים נוספים
כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד
התשובה: גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
במקביל, בהנהלת דפי זהב הוחלט על שינויים מסוימים בתהליך המכרז ■ בין השינויים תהיה הקלה באופן הפרזנטציות שמשרדי הפרסום יידרשו להציג
אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים
כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה
אדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיל סמסונובגיתםחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופראובני פרידןתקציב פרסום