גליקמן נטלר סמסונוב

כתבות אחרונות

 

מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: משרדי הפרסום הגדולים נחלשים

במחצית הראשונה של 2011‎‎ משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

מתי מותר למנהל לשקר ומהם השקרים הנפוצים ביותר?

שלא לציטוט מנהלים בכירים מודים שרק מנהל לא-חכם יימנע משימוש בשקר ככלי לניהול עובדים ■ "איך כל זה מתיישב עם מינוח "מנהיגות אותנטית" שמככב כיום בספרות הניהול?

ענת כהן 13.07.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי יחליף את גליקמן בטיפול בתקציב בזק בינלאומי

‎מדובר בנתח קטן יחסית מתקציב הפרסום, שעמד ב-2010 על מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב הפרסום של פסגות

‎‎היקף הפרסום של בית ההשקעות פסגות עמד ב-2010 על 6.5 מיליון דולר במחירים ריאליים‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2011
לפני כולם

תקציב 012 סמייל עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

גלר-נסיס, המטפל בתקציב הפרסום של 012, קיבל אמש הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ היקף התקציב השנתי של החברה מוערך ב-15-20 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2011

גליקמן קונה את משרד הפרסום האינטראקטיבי וובסנס מדיה

פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

נועה פרג 14.04.2011

גם פוגל-אוגילבי וארד יתמודדו על תקציב הפרסום של מירס

עד כה נפגשה הנהלת מירס עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של מירס על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2011

לשכת סוכני הביטוח מאיימת בתביעה נגד שני כהן

מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"

לי-אור אברבך 16.03.2011

על רקע מכרז פרטנר: מירס וגליקמן-נטלר-סמסונוב נפרדים

הסיבה: גליקמן מתמודד במכרז של המתחרה פרטנר ■ במירס כבר ערכו פגישות ראשוניות עם שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי, אך אליהם עתידים להצטרף מועמדים נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2011

שלמור, גליקמן ואדלר יתמודדו על תקציב פסגות

כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2011

מי זכה בתקציב הפרסום של מותג הביטוח "9,000,000"?

‎‎התשובה: ‎‎גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 15.02.2011

גליקמן-נטלר-סמסונוב פורש ממכרז הפרסום של דפי זהב

במקביל, בהנהלת דפי זהב הוחלט על שינויים מסוימים בתהליך המכרז ■ בין השינויים תהיה הקלה באופן הפרזנטציות שמשרדי הפרסום יידרשו להציג

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2011

באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"

אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2011

סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה

סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי

כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2011

   1234567891011   

   נמצאו 169 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 11