(עדכון) אתמול דווח כי רוזנבלום יוביל את המיתוג מחדש של רכבי רנו בישראל ■ זו הפעם הראשונה בה מאשרת יצרנית הרכב הצרפתית למשווק להשתמש בפרזנטור מקומי ■ היקף הקמפיין באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב - 12 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות
התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים
היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב
בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר
הפרסומת לדואר ישראל עם אלי ומריאנו היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות ■ שתי הפרסומות - לבנק הבינלאומי ולדואר ישראל - הן מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי, שהגיעה לראש דירוג הפרסומות הזכורות, היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה
יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"
תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף
על רקע ההצלחות של השנה הקודמת, עבר המשרד השנה לתהליך של ספיגה, הפנמה וקליטה, ארגון השורות לקבלת התקציבים, פרידה מכמה תקציבים והתמודדות עם משברים
אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר
סמסונוב, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שימש בעבר כיועצו של בנימין נתניהו ומקורב לשר התקשורת משה כחלון ■ בין המועמדים לחברי המועצה: יוסי אליטוב, יעקב שחם, שי בזק, אביהו מדינה ואמנון לורד
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן
היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO
אדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיל סמסונובגיתםחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופראובני פרידןתקציב פרסום