המטה יכלול את רשות ההגבלים, הרשות לסחר הוגן והמועצה לצרכנות, בניסיון לסנכרן בין הצדדים ■ שמחון: "אירועי הימים האלה מחייבים לדאוג לקיומם של מנגנוני הגנה על הצרכנים"
המועצה לצרכנות: מחיריהן של אריזות חיסכון ביחס לתכולתן אינו מבטיח כלל שתשלמו פחות לאותה כמות של מוצר
המועצה תפנה לרשות ההגבלים העסקיים בדרישה לבדוק חשש לתיאום מחירים אסור בין תנובה, טרה ושטראוס, לאחר שהודיעו אתמול בזו אחר זו על הוזלת הקוטג' ל-5.90 שקלים
האם למעשנים יש סיבה לחשוש מהתקנות החדשות שמרחיקות אותם גם מתחנות האוטובוס? אם לשפוט לפי האופן שבו נאכף חוק העישון עד כה - נראה שאין להם מה לדאוג
ממערכת ספות שהגיעה בצבע לא נכון ועד ארון שלא הגיע בזמן - אחרי ענף התקשורת ובמקום טוב לצד ענף התיירות, ענף הריהוט מייצר שורה ארוכה של צרכנים ממורמרים
מהצגת מחיר נמוך ומטעה, דרך קיצור הנופשון ביממה ועד סירוב לבטל את העסקה בניגוד לחוק - ענף התיירות מספק למועצה לצרכנות הרבה מאוד תלונות לטפל בהן
עפ"י סקירה של באזילה עבור "גלובס", הספקנות לגבי החוק מפנה את מקומה לשביעות-רצון, ובמועצה לצרכנות מדווחים כי רק 13% מהמתלוננים על הפרת החוק נאלצו לפנות לביהמ"ש
מזה מספר חודשים מתקבלות בחברה תלונות מצד מנויים, אך הבעיה עדיין נמשכת ■ הוט בתגובה: "הנושא בטיפול, ניתן פיצוי; ברצוננו להדגיש כי התקבלו עשרות פניות בלבד"
בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"
נגד מי מגישים את התביעות? האם הכסף ירד לטמיון? כיצד לפעול מול סוכן הנסיעות? ■ תשובות לשאלות המרכזיות בעקבות משבר הדלק המזוהם
שוק המכשירים בישראל מעוות: כל עוד חברות הסלולר ימשיכו למכור את המכשירים, הצרכן ימשיך לשלם את המחיר ■ האם הרפורמה של שר התקשורת תהפוך לאות מתה?
מאות ואלפי מסמכים מצטברים לנו בקלסרים - החל מתעודות אחריות, תלושי שכר ועד אישורי תשלום על קנסות וחשבונות ■ כמה זמן צריך באמת לשמור כל אחד מהם, ולמה בעצם?
בדיקת "גלובס": קנסות יציאה שלא נפרעו וחשבוניות גבוהות מהמובטח - סוכני המכירות של חברות הסלולר מגיעים אל בתי לקוחות ומפתים אותם לחתום על חוזים המתגלים כמופרכים
המועצה לצרכנות מקיימת את תחרות "הטעות החשבונאית הגדולה" בפייסבוק, במטרה לעודד צרכנים לעקוב אחר חשבונותיהם ולהיות ערניים לטעויות
המועצה לצרכנות הגישה בקשה לתביעה ייצוגית בסך 30 מיליון שקל נגד הרשתות "אחוזות רובינשטיין" ו"עד 120", בטענה כי אין לגבות מע"מ על השכרת הדירות בבתי הדיור המוגן
מה עושה צרכן שחברת הטלפון מודיעה לו באיחור כי הוא חייב לה כסף ששכחה בטעות לגבות?
אהוד פלגביטול עסקההחזר כספיועדת הכלכלהחברות תעופהחופשהטיסותמינוי בכיריםשופרסלתביעה ייצוגית