גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת למקדונלד'ס נכללת בטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה בשבוע החולף
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת השתלבה בראש הטבלאות כבר בשבוע הראשון לפרסומה ■ קמפיין "החומה" של סלקום - במקום השני באהובות
עם זאת, מספר השקות גדולות מנעו מפולת בענף ■ מקאן-אריקסון עדיין המשרד המוביל, אדלר-חומסקי עם זינוק של 13% מצמצם פער ■ באומן, שלמור, יורו ופוגל אוגילבי צונחים ■ שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה במשק
בין ההשקות הגדולות השנה ניתן למנות את טרה, מגה בול, GSM בפלאפון ויופלה YYY ■ דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים של יפעת בקרת פרסום למחצית הראשונה של 2009 ייחשף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"
גיאוקרטוגרפיה: קרוב לשליש מהפרסומות ברשימות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה
גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו
בחברה טוענים כי הסיבה לסגירה היא מחנק האשראי בבנקים וכן סירובם של רוב העיתונים הגדולים לעבור לשיטת תשלום לפי ידיעה במקום תשלום חודשי קבוע
הפנקיסטית בפרסומת של סלקום נחרטה חזק בזכרון הצופים עלייה בסך ההשקעה בקמפיינים פרסומיים השבוע
הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות
פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: לאחר 3 שבועות בהם הוביל סרטון ההשקה של פלאפון, כובש את הבמה סרטון ההמשך
לפ"ממותגיםמשרד הבריאותמשרד ראש הממשלהמשרדי פרסוםפרסוםפרסום בטלוויזיהשטראוסשיווקתקציב פרסום