יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 

20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל

הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 19/01/2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19/01/2011

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%

ענת ביין-לובוביץ' 05/01/2011

יפעת בקרת פרסום תנהל מעקב אחר קישורים ממומנים בגוגל

במסגרת השירות יקבלו הלקוחות התראות בזמן אמת על עליית קמפיין מתחרה בגוגל וכן מחקר תקופתי על מאפייני הפרסום בתחומים אותם יגדירו מראש

שירות גלובס‏ 07/10/2010

גידול של 20% בהיקף הפרסום במגזר החרדי במחצית 2010

יפעת בקרת פרסום: בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל את משרדי הפרסום בענף עם גידול של 46% ■ תנובה וקטגוריית הספרים מובילות את טבלאות המפרסמים והענפים המושקעים

חגית ברונסקי 08/08/2010

עלייה של כ-15% בהוצאה על פרסום במחצית הראשונה ב-2010

מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק

חגית ברונסקי 19/07/2010

עלייה של 8% בהוצאות הפרסום של רשתות השיווק ברבעון הראשון

עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 21/04/2010

בזק ב"אח הגדול": התוכן השיווקי האפקטיבי בינואר-פברואר

עפ"י יפעת בקרת פרסום, שווי פעילות התוכן השיווקי של בזק בתוכנית "האח הגדול", בה היא משמשת כנותנת חסות מרכזית, עמד על כ-1.1 מיליון שקל ■ במקום השני - התוכן השיווקי של רשת ZER4U בתוכנית "הרווק"

ענת ביין-לובוביץ' 04/03/2010

היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה

ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה

ענת ביין-לובוביץ' 03/02/2010

בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר הדתי

יפעת בקרת פרסום: ענף הארגונים והעמותות הוא הקטגוריה המובילה במגזר ב-2009 עם היקף פרסום של כ-7.7 מיליון שקל, ואלקטרה מוצרי צריכה היא המפרסם המוביל

ענת ביין-לובוביץ' 31/01/2010

עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה

היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה

ענת ביין-לובוביץ 27/01/2010

המפרסמת הגדולה ב-2009: קבוצת שטראוס עם גידול של 5%

יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%

ענת ביין-לובוביץ' 11/01/2010

רשתות השיווק - הענף המוביל בהוצאה לפרסום ב-2009

יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת

ענת ביין-לובוביץ' 11/01/2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11/01/2010

כמה הוציאה גינדי על הקמפיין ל"שרונה" - והאם הפרסום עובד?

הוצאות הפרסום של גינדי, אפריקה ויתר חברות הבנייה זינקו השנה ב-50% ל-35 מיליון שקל ■ עם זאת, ענף המגורים נמצא רק במקום ה-35 ברשימת הענפים המפרסמים ■ יפעת בקרת פרסום בסקירה מיוחדת ל"גלובס נדל"ן"

דרור מרמור 15/12/2009

פלאפון ואדלר בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ הפרסומת של yes מוליכה את האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 29/11/2009

   12345678910   

   נמצאו 150 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 10