רונן גפני, יזם ומרצה בינלאומי, מפתח משחק העסקים פרשביז, מסביר: איך שיתופיות יכולה להועיל לעסקים • בית ספר לניהול בעידן כאוטי, פרויקט מיוחד
לצד הדברים הרעים שהביאה עלינו הקורונה, נבטו גם כמה תופעות מרעננות כמו שיתוף פעולה, קהילתיות ואלטרואיזם, ומתברר שזה אפילו משתלם כלכלית
חברת הצעצועים שעומדת מאחורי זיכיון הסרטים המצליח של סרטי לגו לא עצרה רק במתן תרומה אלא הודיעה כי תוריד כל פרסום לסטים של לגו הכוללים דמויות של שוטרים
מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"
כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"
מוטי אליאב, מנכ"ל eBay ישראל, בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות
מפעיל המוזיאון המפורסם צפויה להירכש ע"י קבוצת משקיעים, בהם המשפחה המייסדת של לגו, קרן בלקסטון וקרן הפנסיה הקנדית CPPIB
ענקית הצעצועים הקדישה את שבע השנים האחרונות ו-150 מיליון דולר כדי למצוא חלופות לחומרי הגלם שלה • עד כה היא בחנה מעל 20 צירופים של חומרים, אבל רק 2% ממוצריה מיוצרים היום מפלסטיק שמבוסס על צמחים
השבוע הוצב במרכז הכיכר פרויקט הנצחה המתנשא לגובה של 36 מטרים לזכרו של הילד עומר סייג שנפטר מסרטן לפני כ-3 שנים ■ חברת אילנית: "מדובר בפרויקט מקסים שאורגן ע"י אנשים פרטיים לזכרו של עומר וללא כל מניעים מסחריים"
מלבד תחום הפארמה, קאר שולץ - שנבחר היום למנכ"ל טבע - מעורב גם בשני תחומים אחרים המזוהים עם הגאווה הלאומית הדנית: הוא היו"ר של מבשלת הבירה השנייה בגודלה במדינה ודירקטור בחברת לגו
בלונדון נפתחה חנות חדשה של יצרן הצעצועים הדני לגו ■ בין כל ערכות ההרכבה המוכרות של החברה, לגו גם פיתחה אטרקציה חדשה המאפשרת יצירת פסיפס מרשים של הפנים שלכם
לפני 11 שנה, כשלגו הייתה על סף קריסה פיננסית, התמנה יורגן ויג קנודסטורפ למנכ"ל יצרנית הצעצועים הדנית ■ בשבוע שעבר הפך אותה ליצרנית הצעצועים הגדולה ביותר במונחי מכירות
כולם פוחדים משגיאות, אבל לעיתים זו הדרך היחידה לפרוץ ולהגיע לחדשנות אמיתית
לטענת טויס אר אס, המהלך נעשה בעקבות סירובם של יבואני הצעצועים להוריד את המחירים ■ מתכננת יבוא מקביל של מותגים נוספים
המנכ"ל: "הצרכן האמריקני חוזר" ■ משיקה משחקים חדשים שיתבססו על סרטי "הנסיך הפרסי: חולות הזמן" ו"צעצוע של סיפור 3" של וולט דיסני
המשווקים בארץ טוענים כי הסיבה היא בעיקר עלויות היבוא והמיסוי, אבל מבחינת הצרכנים הסיבות לא משנות ■ התוצאה: צעצועים כדאי לקנות רק במבצעים או בחו"ל
דיזנגוף סנטראירועים ומינוייםחנויותמדד המותגים 2019מיתוגניהול וקריירהנינטנדוערן תורצעצועיםקמעונאות