הקנס המדובר הוטל על מנהל "מינימרקט אורטל" בראשל"צ בגין הפקעת מחירים של ביצים, חלב, שמנת חמוצה וחלות ■ משרד התמ"ת: "אנו קוראים לציבור לשים לב למחירי המוצרים בפיקוח"
במבצעי פשיטה של רשות המסים באזורי הבילוי התגלה גם כי 32% מנהגי המוניות מעלימים מס
ב-2010 הגיעו מכירות מוצרי הצריכה במגזר לשיא של 3.2 מיליארד שקל ■ החרדים קונים יותר מוצרי פרימיום, המותגים הפרטיים שם נחלשים, ורשתות השיווק הגדולות חודרות למגזר במרץ
נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן
הקרב בין שופרסל לרבוע כחול גלש לסרטונים ב-YouTube ■ גורם ברבוע כחול: שופרסל העלתה סרטון אנונימי, ורק אחרי פנייה משפטית הודו באתר כי שופרסל עומדת מאחורי הסרטון ■ גורם בשופרסל: "יש לחץ ברבוע כחול"
תקים עד סוף השנה 10 סניפים בתוך מתחמי תחנות הדלק ■ סונול מתכננת להקים סניפים גדולים של Sogood מחוץ לתחנות הדלק ■ דור-אלון תפתח השנה 11 סניפי אלונית נוספים בקיבוצים ובמושבים
הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר
שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%
נתח השוק של שופרסל עלה מ-35.6% ביולי ל-36.6% באוגוסט ■ במקביל ירד נתח השוק של רבוע כחול מ-20.3% ביולי ל-20% באוגוסט ■ חצי חינם ורמי לוי נותרו ללא שינוי ■ הרשתות העצמאיות התחזקו
נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-19.9% ביוני ל-20.3% ביולי ■ נתח השוק של שופרסל ירד מ-36.7% ביוני ל-36.1% ביולי ■ חצי חינם מתחזקת ■ המינימרקטים הפרטיים מתחזקים על חשבון הרשתות העצמאיות
כוחם של המינימרקטים הפרטיים נשחק ■ ביוני עמד נתח השוק של שופרסל על 36.7% ונתח השוק של רבוע כחול על 19.9% - בדומה למאי 2009 ■ נתח השוק של רמי לוי ביוני עמד על 4.7% לעומת 4.5% במאי 2009
נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008
במקביל נמשכה ב-12 החודשים האחרונים העלייה בכוח קניית מזון המופנה לסופרים מקומיים זולים - 19.1% כיום לעומת 15.1% לפני שנה
נתח השוק של שופרסל נשחק מ-37.5% במארס ל-37.3% באפריל ■ נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-21.2% במארס ל-21.7% באפריל ■ רמי לוי וחצי חינם התחזקו על חשבון קו-אופ ישראל והרשתות העצמאיות האחרות
לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן
AM:PMאלוניתדור אלוןהברזייהחנויות נוחותמסחר שכונתיסבן אילבןסופרמרקטקמעונאותרשתות שיווק