יו"ר קרן המטבע הבינלאומית: "נכון לעכשיו, ההתאוששות של המדינות המפותחות איטית" ■ "אנחנו חייבים להיות זהירים משום שההתאוששות שברירית ביותר"
חלק נכבד מ-400 אלף העסקים הקטנים והבינוניים ירצו לשכוח את 2009 - השנה שבה המיתון הגלובלי הפך לוקאלי והביא עמו ירידות במחזורים, צמצומי מלאים, פיטורים ועוד תחלואים ■ "גלובס" מביא את סיפורם של 4 עסקים ששרדו את המשבר - ושל אחד שלא הצליח וקרס לאחר 37 שנה
משרדים בניו-יורק הפחיתו את הבונוס השנתי לפרקליטים המתחילים מ-17,500 ל-5,000 דולר - הפחתה של 71%
שיא המשבר כבר מאחורינו, אך הצרכנים עדיין חשים רגשי אשם על צריכת מותרות
המיתון, הירידה בפדיונות בתחום האופנה, שינויי הבעלות על הקניונים והבקשות של חלק מהרשתות לסגור סניפים הפסדיים הביאו לשינויים רבים בדירוג הקניונים השנתי ■ מיהם 12 הקניונים החזקים בישראל?
סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"
האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי
השוק מתנהל כעת באנומליה מוחלטת: בחוץ חגיגות ובתוך הבית - דיכאון ופאניקה
בראש הצעדים ההיסטוריים - הזרמת כ-787 מיליארד דולר למשק האמריקני ■ זכייה בפרס נובל לשלום ■ מ-70% תמיכה ביום השבעתו לנשיא ל-29% תמיכה היום
האם הירידה בשכר ובתנאי ההעסקה, העלייה בהיקפי שעות העבודה וחוסר הוודאות הכללית בענף יגרמו בעתיד לפחות אנשים לפנות לעבודה בתחום ההיי-טק? ■ המנכ"לים בטוחים שלא, העובדים ממורמרים
זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם
תיאורטית, מצבנו כתושבי מדינת ישראל היה צריך להיות די רע ואפילו רע ממש
זה מה שצריך שוק התעסוקה האמריקני להמציא, כדי לחזור לאבטלה שמלפני המיתון
למקום הראשון הגיעה הונג-קונג עם פער בשיעור 18% בהכנסות ■ סינגפור צועדת אחריה בהפרש קטן ■ ארה"ב - אם הקפיטליזם המודרני - נוחתת במקום השלישי עם פער בשיעור 16% ■ הנציגות האירופאיות בעשיריה הראשונה: פורטוגל, אירלנד ובריטניה
זאת למרות שעפ"י מדד התעסוקה גלובס-שמר לחודש אוקטובר, 53% מרגישים שכלכלת ישראל מתחזקת ■ רק 20% מהעובדים חוששים למקום עבודתם ■ ולמרות המשבר, 53% עדיין חושבים שהיי-טק הוא מקצוע העתיד
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
אינפלציההשקעותוול סטריטכלכלת ארה"במאקרו ארה"במיתון עולמיפדרל ריזרבריבית ארה"בשוק ההוןתחזיות 2023