ענבר מרחב

כתבות אחרונות

 

הצצה לפרסומת של "מחסני כמעט חינם" בהשראת חיסול אל-מבחוח

הפרסומת צולמה בסניף ירקונים של הרשת ועולה לראשונה באתר "גלובס" ■ הקמפיין הצליח ליצור כותרות ראשיות במהדורות חדשות ברחבי העולם כגון CNN, BBC וסקיי וגם בעיתונים כדוגמת "ניו-יורק טיימס" ו-"וושינגטון פוסט"

רן רימון 16.03.2010

חיסול אל-מבחוח: ועכשיו - קמפיין הומוריסטי של מחסני כמעט חינם לקניות בפסח

רשת השיווק מחסני כמעט חינם תעלה קמפיין טלוויזיוני לחגים שנראה כמו תיעוד חיסול בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, תחת הכותרת "מבצע חיסול"

שירות גלובס 11.03.2010

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

קמפיין של לשכת התיירות הטורקית יתעלם מהמתיחות הפוליטית

תקציב הפרסום של הלשכה יגדל משמעותית יחסית לשנים קודמות ■ רני רהב: "הטורקים לא צריכים את הכסף שלנו, אנחנו רק 1.7% מהיקף התיירות שלהם" ■ ספי שקד: "פרסום לא יכול ולא מתיימר לפתור בעיות פוליטיות"

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2010

שבים לאנטליה? רני רהב יטפל ביחסי הציבור של לשכת התיירות של טורקיה

רהב: "זה אתגר ענק לשכנע את תושבי מדינת ישראל שחברות וידידות לא מאבדים בשל פוליטיקה. תיירות בין ארצות היא ללא קשר לפוליטיקה"

רן רימון 01.03.2010

גיא קלנר ימונה למנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד

קלנר, שיחליף בתפקיד את יעל ביגון, שימש בעבר כיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, יו"ר חברת איסתא, מנכ"ל חברת נכס לשיווק ומדיה לסטודנטים ומנכ"ל חברת גו'ב טוב

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2010

ענבר-מרחב-שקד יטפל בכל תקציב הפרסום של אקספוז

תקציב הפרסום השנתי הממוצע של אקספוז עומד על כ-4 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 24.12.2009

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2009

הפרסומת הכי מדוברת השבוע ברשת: "באתי נדלקתי" של מחסני תאורה

Twisted Fly: מיקי בוגנים עורר תגובות מעורבות בקרב הגולשים, ו-72% הביעו דעה שלילית כלפי הפרסומת

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2009

גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר

גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.11.2009

ענבר-מרחב-שקד וגלר-נסיס מתמודדים על תקציב הפרסום של לי קופר

התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

ריטייל ישראל מוציאה למכרז את תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ

הקבוצה, שרכשה באוגוסט את רשת האופנה ג'אמפ, בוחנת את ריכוז תקציבי הפרסום למותגים ml וג'אמפ במשרד אחד ■ בין המועמדים: יהושע TBWA, גיתם BBDO, גלר-נסיס, אדלר-חומסקי וענבר-מרחב-שקד

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2009

משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?

רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף

אליאב אללוף 23.09.2009

כן שותפו: המשרדים שירצו לשכוח את השנה החולפת

שליש מ-30 המשרדים במדד "משרד הפרסום של השנה", השיגו נקודות ספורות בלבד, מה שהשאיר אותם מחוץ לרשימת 20 המשרדים המובילים. מה קרה לאריאלי פובליסיס, זרמון-גולדמן, פוגל OGILVY, ענבר-מרחב-שקד ויורו ישראל

23.09.2009

תקציב לי קופר על המדף? החברה עורכת סבב שיחות עם משרדי פרסום

קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2009

תקציב הפרסום של בייביליס עובר מענבר-מרחב-שקד ליהושע TBWA

בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

   1234567   

   נמצאו 106 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7